onsdag 21 december 2016

Dan före dan före dan före ..............

Jobba jobba jobba trött sliten och längtar att vara ledig fast det är bara en extra dag sen att umgås med min fina familj är grädde på moset som de säger,  Julen inte det bästa jag vet hade helst bara sovit mig igenom allt och vaknat nästa år typ men det går ju inte så då får vi njuta av dessa dagar som kommer att spenderas i huvudstaden så tåget tar vi på självaste julaftons morgon skall bli fint att träffa syster med familj och mysa och äta . Min tomte skulle komma hem i mellan dagarna men tji fick jag han stannar ett par veckor till fattar inte varför hahaha det är väl mysigt med mörker och kyla fy för sol och värme saknar dig finaste du och längtar tills du kommer hem .....................................

Känns som om jag får börja rycka upp mig lite , tänker för mycket på allt och inget jobbigt suger energi måste måste komma igång med min meditation detta är ett av mina måste till årsskiftet jag måste vara på topp finns inget alternativ vill aldrig mer va där jag har varit , måste sluta tänka på det jag inte kan göra något åt allt handlar om hjärnstyrka har lite svaga punkter just nu som skall bort dax att  läsa min måbra bok The Secret igen det har ändrat mitt liv och har levt enligt denna metod i många många år och ibland måste man fräscha till det hela så att man faller tillbaka i gamla vanor så ryck upp dig Delicia va fan har du att bekymra dig över lev som du lär . 

Så nu siktar vi mot det nyår och 2017 nya tag nya vanor och massor av ny energi det skall sökas nya jobb och tjäna lite mer pengar ett av mina bekymmer. Jag är otroligt tacksam för allt vackert i mitt liv har bara en liten dipp .. 
Tack Gud, Jesus & Universum för mitt fina liv , min vackra lägenhet på taket som är mycket stökig för tillfälligt men städa kan vi göra sen hahaha ,mina fina barn som jag mycket stolta över Hannah & Zack jobbar för fullt och Joel sköter sin skola , min hälsa ,min lycka ,min kärlek man kan aldrig vara för tacksam för allt man har omkring sig kärlek & ljus , fred på jorden over and out 

PS God Jul alla underbara tack för att ni har tittat in och vill ni köpa finaste blåa boken kan ni KÖPA DEN HÄR  




P skickade lite bilder på grisar på hans tomt 
Swimming Pigs in Spain 

Min Bibel 





Inga kommentarer: