måndag 26 december 2016

Christmas in Stockholm



Lille jul började med jobb och slutade med skratt och vin , fixade på kyrkogården lite granris och mycket ljus du fattas på jorden Lars ofattbart varje gång att se ditt namn på din gravsten. Klara för att resa till huvudstaden för att fira jul med familjen  Zack mötte oss på stationen härligt att se honom igen han såg ut som att han har haft det bra och kunde hitta som om han bodde i Stockholm . Nu mot Söder mot syster med familj .....
Julen för vår del innebär ångest hade helst bara spolat förbi detta men jag måste nu säga vilken underbar jul vi har haft massor av kärlek och känslor aldrig i mitt liv har jag fått så många klappar som iår måste ha varit otroligt snäll jisses vad jag kommer att bada i lyx och lukta gott i månader ... Familj är det viktigast man har va rädd om varandra jag är otroligt tacksam för min och från och med nu skall vi försöka släppa jul ångesten .. 
Saknar dig finaste Pontus tycker att det är jobbigare att vara ifrån dig än innan längtar tills du kommer hem när det nu blir 

För sex år sen var vi i Göteborg och var fullkomligt traumatiserade Lars hölls vid liv av ECMO och respirator det enda vi ville var att ha en frisk pappa inget annat på jorden önskades .. va tacksamma för det lilla i livet som de flesta tar för givet att vakna upp o andas , vakna upp bredvid den man älskar , huset man bor i mat på bordet livet är det enda viktiga här och nu 
Trivs man inte på jobbet sök nytt livet är för kort att må dåligt någonstans , Saknar man någon vän  hör av er spelar ingen roll vem som hörde av sig sist , älskar man någon säg det till dem säg det ofta 
Kärlek & ljus alla vackra tack för att ni finns ❤

Happy 
Lars han hälsar 



Massor av klappar 

Lush , Rituals lukta gott lyx 

lite olika badbomber 

Vacker tekopp 

Be thankful <3 





Inga kommentarer: