söndag 21 augusti 2016

Last week of vacation ....................

Ja nu har 3 veckor bara försvunnit och panik att börja jobba igen är fruktansvärt tråkigt , nu måste jag ta tag i detta kan inte dra på det längre nytt jobb måste jag har för att fixa allt ekonomiskt jag har ett bra jobb men det andra är ett skämt så  detta måste oxå göras för att växa vidare i livet ny tag nya dörrar öppnas jag är mogen jag är redo ...

Så vad har jag gjort dessa veckor hmm liten trip med hjärtat Hallsberg , Malung & Stockholm sedan har det banne mig regnat non stop känns det som så enligt min väder app skall sommaren komma nästa vecka och jag säger bara välkommen du är såå välkommen ..

Mycket har hänt för övrigt boken kan nu förbeställas hos förlaget maila lov.craig@gmail.com för att beställa detta gäller så långt lagret räcker går även att bevaka på Aldibris , Bokus & Cdon helt otroligt 

 http://cdon.se/b%C3%B6cker/nicole_l%C3%B6v/en_kamp_om_att_andas-38448901

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?ac_used=no&search_word=en+kamp+om+att+andas

http://www.adlibris.com/se/sok?q=en+kamp+om+att+andas

Så mycket händer nu och om en månad så släpps underverket kan nu bara be till de högre makter att det kommer att säljas så snälla mina vänner hjälp mig sprida detta vidare , detta är en gigantiskt projekt för mig är mycket nervös men jag har klarat av enorma saker genom åren så även detta kommer att bli bra. Jag pratade med en tjej idag hon sa jag har läst din blogg du skriver så bra du är en förebild för kvinnor det berörde mig till tårar , jag har så svårt att se mig själv som folk ser mig jag skriver om allt och inget och hör dessa ord ofta tacksam att ni känner så jag försöker vara en bra människa på jorden och sprida bra vibbar . I hela mitt liv har jag hört hur värdelös och oduglig man var har präglat hela mitt liv kan jag säga och har tagit mig en livstid för att kunna älska mig själv för den jag är , och det skriver jag ibland och det kan låta som skryt men det är egentligen egen pepp så testa när ni gör något bra eller något man har skjutit upp länge säg till dig fan va du e bra !!! och klappa dig själv på axeln spelar ingen roll hur stort eller litet saken är kanske är bara att plocka upp kläderna som har legat på golvet och man är så utmattad och ledsen så att det känns som ett maratonlopp det är en början , och alla vi måste börja någonstans eller hur ?? 

ha det bra alla underbara glöm nu inte att vara rädd om varandra , va tacksamma för det lilla... livet är så fint så njutbart det är bara till för att njutas massor av kärlek & ljus over and out // Delicia 


Soldag 

Paradis hos en vän 

Johanna kör lite Yoga 

Sveriges andra brons !!


bråkade om denna parkering jag var först men han ansåg att vi inte skulle få den IDIOT 

Inga kommentarer: