lördag 16 juli 2016

You are my sunshine .....


Snart så 
Just kommit hem ifrån vackra mannen blev en kort helg men denna människa ger mig energi så otroligt tacksam att jag har honom i mitt liv kära pojkvän &  bästa vän  som jag älskar dig. Min kära bok är nu dagar ifrån att bli klar helt ofattbart jag säger igen tack Nicole att du gjorde detta möjligt att blogg blir till bok champange skall drickas jag lovar detta är du värd som du har kämpat ,manus får jag under veckan allt topp hemligt jag har att göra inte läst en bok på flera år och min egen blir min första mycket spännande minsann kommer nog att riva upp lite sår tror jag men jag är nu stark och kan hantera detta trauma som hände för hundra år sen känns det som nu.

Min mamma ringde mig innan idag har aldrig haft en bra relation till min mor eller denna kvinna som har fött mig till jorden har alltid känt mig i vägen i hennes liv men  har alltid försökt att hjälpa henne trotts hennes ständiga kritik om hur tjock och oduglig jag är som person , du vet inget om mig mamma och hur jag har utvecklats till en bra kvinna , mamma & peson utan din hjälp över huvud taget du är som sagt inte min mamma jag har klarat mig igenom extrema motgångar i mitt liv utan din hjälp så nu skall jag inte låta dig stjäla mer av min tid eller energi jag behöver detta själv .

Nu snart bara 2 veckor till semestern Avicii konsert med Hannah som jag längtar skall bli skitskoj att se honom igen och det skall dansas hela natten kan jag lova , sen trip med mitt hjärta underbart härligt skall det bli ..

Massor av kärlek & ljus till alla dessa oskydiga personer som har drabbats av dessa hemska saker man ständigt läser om som händer i världen . Va tacksamma för det lilla i livet som gör det så vackert som vi alla tar för givet .. att vakna upp bredvid sin kära , mat på bordet ,tak över huvudet ,kläder , luft att andas ,fred ha en fin fortsatt helg alla vackra tack för att ni läser mina ord // over and out Delicia 


Peace 

Amen 




Inga kommentarer: