söndag 24 juli 2016

One week left .........

Bara en vecka kvar att jobba sen e det semester som jag längtar ....I torsdags åkte vi till Tomelilla springa på en golfbana ännu en utmaning inte riktigt på hugget huvudvärk har jag haft under dagen skall fixa detta ändå bara 9 km ja visst låter det enkelt .......pang start efter 3 km stod jag inte ut terrängen var inte alls vad jag är van vid varmt var det huvudet sprängdes men medalj vill jag ha skit oxå frågade vid korsningen mellan lilla rundan och långa rundan omdet var ok för mig att springa 4 km de sa självklart så 4 km trail fick räcka för denna asfalts tjej nu vänta in Pethra som kom i mål på 50 imponerande minuter heja heja .........
Stannade hemma i fredags fattar inte varför denna huvudvärk inte försvinner uttorkning ,stress för kommande bok ,nya glasögon ja vad kan det vara ??? 

Igår blev det en lite trip mot Helsingör kul att göra något annat gick och strosade rundor härligt väder lite lunch sen tillbaka till Sverige ,jag har nu läst igenom min bok ett par gånger den är bra , pustar nu ut och ber till de övre makter att den säljs nu bara 2 månaders väntan ännu en gång skriver jag största utmaningen i mitt liv många utmaningar har jag klarat av  så även detta kommer att bli bra ..

Jag är så tacksam att mitt liv är relativt harmoniskt efter all trauma vi har varit igenom så mår jag så bra även om jag emellan åt klagar på petitesser så som min dåliga lön hahahaha som kan bli min nästa utmaning efter boksläpp jag har fina friska ungar ,bästa lägenhet i stan ,  en fin pojkvän och bästa skyddsängel ja livet e fint ha det bäst alla vackra va rädda om er kärlek & ljus Delicia 
Tungt 



Helsingör <3 

Yepp 

Inga kommentarer: