söndag 3 juli 2016

Lovely weekends ......

Ännu en helg som springer förbi i rasande fart tiden går snabbt när man har roligt säger de och det stämmer så bra. I Fredags träff med vänner fantastiskt skoj jag saknar tid med vänner en snabb kaffe på stan eller bara glo lite i affärer tillsammans vad gör andra folk nu för tiden kanske har man inte så många vänner man träffar ?? Kan sakna lite tid med vänner ibland tacksam till tusen att de hörde av sig och vi bestämde att en ny träff skulle definitivt ske i framtiden , trevlig kväll på krogen go mat och en massa prat underbart trevligt sonen Zack kom och tog ett par öl med oss och följde sin mor hem så att jag slapp beställa en taxi. 
Zack har jobbat på sitt nya jobb i ett par veckor och extremt mycket övertid har det blivit så han har jag bara inte träffat på 2 veckor och Joel är mer eller mindre hos sin flickvän så bara jag och katterna hemma lite tyst och ensamt är det kan jag säga så mina helger med Pontus är mycket uppskattade så ibland tänker jag är hade jag inte träffat honom hade jag inte träffat någon det är kanske så att alla är vi lite ensamma , eller är man totalt utsliten efter en veckas arbete att man inte orkar vara social efter jobbet eller helgerna hur hemskt låter det?? Nä nu får vi göra lite ändringar i vardagen ... jag har sällan något för mig efter jobbet slå en pling jag dricker gärna en kopp java och snackar lite skit ...

Nicole håller på för fullt med min bok som jag längtar att läsa den får nypa mig lite i armen ibland detta händer på riktigt nu behöver jag en par intervjuer så att detta kommer ut på andra nätverk i Sverige måste göra mig själv sedd på alla sätt detta är en enorm projekt och kan bara be och hoppas att den säljs som smör min berättelse har många följt genom åren på bloggen tacksam kan jag säga och är nu lite nervös inför mina ord släpps i bokform men magkänslan lyssnar jag på och detta kommer att bli toppen . Lars min man var en tapper hjälte kämpade varje dag att andas och greppade tag i livet in i det sista han var en fin människa älskad av många nu bästa skyddsängel som mina ord var egentligen till och blev tillslut min enda sätt att ventilera all ångest efter hans död så boken kommer att bli så jäkla bra snart ute ofattbart och så otroligt tacksam just nu .......

Min själ den ler varje dag tacksam att jag överlevde den hemska depression som sakta kvävde mig så tacksam för allt vackert i mitt liv jag har det så bra jag vet att jag kan tjata men jag  börjar alltid dagen med att tacka universum och slutar dagen på samma sätt ser livet så annorlunda efter all trauma jag har gått igenom tacksam att livet valde mig att gå igenom det hur hemskt det än har varit hade jag aldrig velat vara utan allt vi gick igenom , ha det bäst alla underbara va tacksamma för det livet har att erbjuda massor av kärlek & ljus puss & kram over and out Delicia 


Peace & Love 

Yummy 


Så är det 


Tjej Träff 



Inga kommentarer: