söndag 15 maj 2016

6 Days ...........

Kom hemför en stund sen fin helg som vanligt men vackra mannen varför skall helgerna gå så snabbt förbi veckorna är alltid sega som attan ..Nu bara längta tills Torsdag för att se honom igen ..

Igår kom ett jätte last ved Pontus började lasta in det i vedbon jag drog ut på sista rundan innan Varvet sprang vilse som vanligt galet jag skäms ibland men va fan kan inte vara bäst på allt googel maps och sms ifrån Eva så hittade jag hem till Pontus igen. Nästa helg nervös är jag klart men vet iår att jag kommer runt , vi åker redan på Fredag fm skall bo på Scandic Backadal som är bara liten bit ifrån stan skall bli jätte trevligt så glad att P följer med hade inte varit desamma att åka dit ensam , nu hoppas jag bara att vädret blir acceptabelt för oss alla, vi som skall springa och alla de som står och heja runt denna fantastiska rundan tror att P kommer ha att titta på när jag springer ,lunkar och går runt Göteborg .Förra året hade jag som mål 2.30 kom runt på 2:36 iår siktar jag på 3 timmar är hemskt  otränad känns det som men nu står hjärtat vid mållinjen så snabbare kan det gå man vet aldrig .

Mitt bokomslag håller på att göras har sett lite om hur den skall se ut och jag kan bara säga att det är helt underbart total lycka åhhh så passande ni andra får nu vänta ett tag till så spännande ...Zack har handlat sina student kläder nu är nästan allt fixat för denna dag han har sin farfars kavaj och resten nytt härligt att han valde att ha den Lars hade varit så stolt ..

Nä nu blir det lite skumbad och mys med Alfons <3 kärlek & ljus // Delicia 
Några ton 

mot skogen 




Vackraste Zack 

Detta är jag hahaha!!

Inga kommentarer: