söndag 24 april 2016

Same place another week .........



En ny vecka har passerat möte med förlaget gjorde nu att det  börja det bli verkligt går allt som planerat så kommer min bok att släppas till stora bokmässan i Göteborg i September helt galet va??? Japp nervös kan jag säga men nu vänta med spänning ett tag till härligt overkligt tänk Lars att din / vår historia blir i bokform.... 
Tjejfest hos Staffan så trevligt go mat och massor av dans så härligt att träffas det gör vi om alla goa kollegor  och bakis så in i bubblan i Lördags mot Höör och finaste som jag älskar dig , förra året idag satt du på ett plan på väg hem du hade varit borta i 6 månader det pirrade i hela min kropp längtade så att se dig nu har du varit hemma ett år längsta uppehåll i Sverige förutom lite Spanien där emellan jag älskar att ha dig hemma och vill inte tänka på att du lämnar Sverige fast jag vet att det kan hända och kommer att ske alltid i mitt bakhuvud slå bort tankarna om det dröjer ett bra tag hoppas jag nu njuter jag så länge ............

Provsvaren borde komma i veckan 3 veckor har gått äckliga HVP försvinn det stör mig otroligt mycket fast alla säger att det är vanligt så vill jag inte ha dem där 

Jag skickar med länken om min Fundrazr igen alla donationer är tar jag tacksamt emot kostar som sagt att publicera detta är mycket populärt i bland annat USA så  jag ger det ett försök   http://fnd.us/c17Vrd  
Ha det finast alla människor kärlek & ljus till er ..

#fundrazr
#


kärlek 

Vår promenad <3 

Gulle dig 

Say cheeeeeeeese 

hahahaha
Peace & Love 




Inga kommentarer: