måndag 4 april 2016

Rocky Road..........

Även jag som är den gladaste människa jag känner kan tappa greppet dessa sista veckor jag jag verkligen tappat fotfästet kan det vara detta grymma tandvärk som har rubbat min frid ??? Jag har gått från tankar om att säga upp mitt fasta jobb , min relation och bara strunta i allt runt om mig och gå och lägga mig under en sten och försvinna jisses vad har hänt känner inte igen mig själv på något sätt och känner lite rädsla , idag skall jag till gyn avskyr verkligen dessa besök 2 st biopsier skall göras jag har cellförändringar för andra gången i mitt liv och även detta skrämmer skiten ur mig hoppas och ber till Gud, Jesus & Universum att detta blir bra jag har just börjat leva känns det som efter Lars död och jag älskar verkligen mitt liv. Så nu jäkla måste jag rycka upp mig och det är bums negativ energi framkallar mer sånt och det vill jag inte så allt kommer att bli bra och nu är det bara 3,5 dag tills jag skall rotfylla denna tand som har totalt knäckt min positiva tänkande ............




Zack & Me 

Inga kommentarer: