torsdag 3 mars 2016

One week in Spain...


Tänk att det är en vecka sen jag kom och bara en vecka kvar tills jag skall hem vädret har inte varit super varmt men plusgrader är det två siffrigt , barnen har det bra vi chattar varje dag och jag bara njuter av min tillvaro med denna fina man och blir faktist lite bortskämd det finns en gentleman under denna fasad hahahah . Jag var en mycket bortskämd kvinna förr Lars behandlade mig som en drottning i så många år jag var hans allt och fick höra att jag var den vackraste kvinna på jorden varje dag i 20 år saknaden efter honom var enorm och nu 5 år senare har jag en fin man inte riktigt vad jag är van vid men han behandlar mig väl , han är inte så van i sin roll och det gör det hela lite charmigt och lite grann som en tonårsgrabb Hahaha älskade underbara Pontus tack tack tack för att du kom in i mitt liv och rörde runt i grytan och är totalt annat än det jag har upplevt . Har suttit lite i solen och idag hade jag tänkt  ett par timmar till vill ha lite färg på denna bleka kropp har länge tills nästa gång jag har semester ända tills augusti hur skall det gå tänk om jag slapp jobba hade varit lite underbart men tyvärr ser inte livet ut så .. Lilla Moa skall begravas den 8e tyvärr kommer jag att missa detta RIP älskade tös så jäkla tråkigt att din resa tog slut du fick leva 3 år extra med dina nya lungor . Är tacksam att jag kan komma iväg på resa och då blir inte så många månader ifrån varandra jag vet att han är en rastlös själ och han kommer dra inte mycket man kan göra vi lever i nuet finns egentligen inget annat sätt att leva har jag kommit på efter döden besökt oss så många gånger . Tack universum för mitt fina liv , mina ungar och familj amen over and out Love & Light Delicia 







Mannen på berget 



Inga kommentarer: