måndag 29 februari 2016

Road trips





Varit i Spanien ett par dagar ganska kallt men ändå varmare än Sverige underbart att vara med Pontus han saknas extremt mycket när han är  bortrest tur för mig att han håller sig i Europa iår och inte i Asien lättare för mig att hoppa på ett flyg och 3 och en halv timma senare är man i Malaga . Gulligt litet hus så långt uppe på ett berg jisses tur man inte lider av svindel bilresan upp är lite oh My god  men väl uppe på berget känns det bra tyst blåsigt men så otroligt vackert inget modernt bara enkelt bara det man behöver räcker för mig jag tillhör inte den kräsna sorten bara jag har en toa så klarar jag mig .. Igår var vi i Porta dela ducasa så vackert vid havet åt lunch med vänner till Pontus och idag var vi i Ronda svärmor blev lite förkyld så det var ju lite tråkigt men vackert var det i Ronda resa till Maroco planeras det skall bli spännande over and out love and light Delicia   

  


Inga kommentarer: