fredag 26 februari 2016

Hässleholm - Malaga



Nu har jag min efterlängtade semester resan till älskade Pontus som jag inte har sett på 2 månader lite ångest att lämna grabbarna men de har massor av mat och vuxna som kan hoppa in vid behov .. På tåget mot Kastrup började det busa lite inställda tåg satte igång res febern ordentligt hjärtklappning sen läste jag att älskade Moa dog så ledsen jag blev försökte svälja bort mina tårar tjejen mitt emot mig på tåget så att jag grät och log mot mig flera gånger till slut log jag tillbaka torkade mina tårar och tänkte shit kommer vi att hinna med flyget fokus på annat nu ... Pust vi hann efter tradiga kontroller så sitter vi äntligen på planet 3 timmar och 20 min så kom vi fram till ett vackert Malaga hämtade min väska nu längtade jag att se min fina pojkvän pussar o kramar trevlig att bara återförenad nu . Mot huset i bergen jisses Amalia högt upp och de smalaste vägar fy fy bergodalbana fått en helt annan mening 3 km rakt upp ett berg men fram kom vi fram till lilla huset på backen . Jag hade tänkt att löpträna 3km tur och retur uppför backen men det vet i fasen nu om jag pallar att springa denna extrema backen vi får se utmaning 
Kräkpåsen på planet hahahaha

Inga kommentarer: