söndag 31 januari 2016

Sunday Morning ...............

Vaknade för en stund sen men jätte huvudvärk gick upp och laga lite kaffe se om detta hjälper . Så mycket som händer just nu så otroligt skoj jag bubblar av lycka livet är så underbart trodde jag minsann inte för 5 år sen tacksamheten i mitt hjärta kan jag knappt beskriva .
Igår var jag på stan känns som hundra år sen jag var där sist kaffe träff med en vän så lite det behövs att göra dagen total mös lite resten av dagen de vänner jag har kvar är guld värda jag ,skall till Höör senare fina svärmor är ensam nu sedan Pontus åkt till Spanien och snart 26 dagar kvar till vi  skall vi åka och göra honom sällskap som jag saknar min kära pojkvän och vi har inte ens varit ifrån varandra mer än 3-4 veckor helt galet för hans resor bruka vara längre än så så tacksam att han valde att vara närmre mig denna gången .

Hannah och jag åkte till Halmstad innan i veckan träff med bokförlaget är nu på skrivit och klart detta kommer äntligen att bli av och detta kommer att bli så bra och jag längtar tills det kommer ut på marknaden . Lars kamp om att andas kommer att bli i bokform , jag har läst igenom bloggen i ett par dagar från start och får minsann gå ifrån lite då och då jag var så fylld av ångest och rädsla kände hur alla känslorna kom till ytan igen och det var extremt jobbigt jag är glad nu att jag skrev ner allt för glömt eller förträngt en del det har jag men det är en del av processen antar jag att man lägger det i ett annat fack och går vidare man kan ju inte leva i det stadiet hela tiden det hade ju varit olidligt . jag är övertygad att detta projekt kommer att bli så otroligt bra stolt över mig själv kan jag lätt säga och synd att Lars inte kan ta del utav detta ..

Imorgon är det fem år sen du dog i mina armar 5 år helt otroligt att det är så länge sen jag minns inte hur din röst lät eller hur du kändes att krama minns bara nu små episoder som vi har upplevt tillsammans , konstigt hur minnet fungerar eller i alla fall mitt minne , jag pratar fortfarande med dig varje dag som om du var bredvid mig du är och kommer alltid att vara min bäste vän Lars och jag älskar att jag känner din närvaro när jag är ute o springer och nu skall du hjälpa mig att slutföra detta maraton jag har framför mig ..

Känner att jag skall sprida det jag känner inombords jag hade älskat om alla kunde uppleva den kärlek den tacksamheten jag har det låter säkert hemskt flummigt för andra men det tog mig lång tid att hitta detta inom mig själv och innan det hände var jag mycket vilsen .. Jag är så tacksam att jag har fått äran att Lars funnits i mitt liv och jätte tacksam att jag funnit kärleken igen . Jag är ännu mer tacksam att jag kan se mig själv i spegeln och säga hej du vackra kvinna du äger du är en fantastiskt kvinna du duger precis som du är ..
Kärlek & ljus alla fina tack för att ni läser mina rader ha en fantastiskt dag va tacksam för det lilla som gör livet så underbart over and out // Delicia 



Längtar 

Nicole & Yammi L.C Förlag 

Antecknar 

Lägg till bildtext

Love is all you need 

P för Pengar , Pontus , Pussar , Peace , Pizza , Publicera 

Inga kommentarer: