tisdag 15 september 2015

Working Out ......

Nya vecka nya möjligheter japp så e det !!! Veckan som har gått varit bra Zakarias min vän fick en Brons medalji VM i brottning helt underbart killen är 3a i världen jag har alltid trott på dig Zacke fast du har haft många motgångar en placering till OS i Rio har du nu och jag är så glad för dig grattis än en gång <3 

Nya jobb har jag även sökt 6 st nu sammanlagt hoppas på napp vi får se vad ödet har för mig lite spännande lite skrämande ... 
Idag har jag börjat på mitt nya gym som är mitt emot min lägenhet  (Hälsoprofilen)  kan krypa dit om jag nu inte orka att gå introduktion genomgång av diverse maskiner japp fattade allt NOT tur det finns beskrivningar med bild till den som aldrig knappt varit på ett gym jag skall bara köra 20 övningar per maskin första 2 månader låter lite lite men det räckte har inte tränat på ett tag och om jag kan gå imorgon får vi se hahahahaha .....

Jag har inte sprungit sen Malmö milen har känt mig mig totalt utbränd har inte rört mig tagit det mycket lungt lyssnat på min kropp men nu skall jag sakta men säkert ta mig tillbaka till min träning och även styrka skall ingå och det var trevligt idag kan jag säga fast jag har fasat att ta mig dit , lätt att vara lat och det har jag verkligen blivit och även lite nedstämd ingen ork och jag tror nu att det är dax att få tillbaka mina härliga endorfiner som man får vid träning ser nu fram emot att träna mina armar på Torsdag och så småningom ut och springa sprang på löpbandet idag det gick bra inte anfådd testade mina nya bluetooth hörlurar jag har fått ifrån Pontus de var jättebra tack älskling <3 Anmälde mig till Hogwarts Running Club ett lopp på 5km alla pengarna går till välgörenhet och detta lopp så går pengarna till barn med hjärncancer och en fin medalj man får den får springas vart du befinner dig i världen lite coolt och målet nu igen är att springa underbara Göteborgsvarvet igen på en bättre tid så klart snart skall jag anmäla mig blivit lite förtjust i halvmaraton det är en lagom runda vill springa många såna runt om i landet och även världen japp vi får se vad ödet har för mig visst är livet underbart härligt och allt där emellan ????

Imorgon är det Onsdag halva veckan har gått underbart snart är du hos mig igen gud känner mig som en tonåring kär och mycket galen over and out love & light // Delicia 


Grattis Zack

Lycka 

Marknads godis mumms 

Patronus 5K fin medalj 

Suddig nyckelpiga 

Nöjd med mina lurar & träning 

Inga kommentarer: