onsdag 19 augusti 2015

16 years ago today

Min minsta fyller 16 år lite svårt att fatta men lite skönt att de börjar bli stora och får egna liv hade Lars levt hade han fyllt 52 år tiden flyger förbi stora barn har jag fast jag själv är fortfarande 20 hahaha och Lars har varit död i 4 och ett halvt år och det kan jag inte fatta .... Min minsting har också börjat gymnasiet och han är så lycklig härligt att se honom så exalterad Skate gymnasiet i Malmö Media programet hoppas att det håller i sig för denna killen var så skol trött för bara ett par veckor sen ...

Ser nu att Pontus har donat med min dator hahaha ingen auto correct på Svenska så allt jag skriver är rött understruket hahaha jaja lite felstavningar bjuder jag på ..

Snart är det helg längtar som vanligt efter min fina pojkvän känner mig som en tonåring när jag är med honom härligt att känna sig så levande som jag gör njuter varje dag tacksam till tusen att han finns nu bara 2 dagar kvar tills Fredag och då minsann skall vi kolla på Joddla med Siv och ha picknick och dricka vin kan bara bli mysigt ..

Nej trött sliten och slagen just kommit hem jobbar kväll denna veckan så nu blir det inte ett smack mer idag ha det bäst alla ni va rädda om varandra och var tacksamma för det lilla som gör livet så underbart att leva massor av kärlek & ljus // Delicia 



Alfons klappar 

I´m so happy 

Love you Mr P <3 

Birthday Boys 

Fun SMS 

Inga kommentarer: