tisdag 14 juli 2015

Two weeks left ......

Två veckor kvar på min semester och har nu redan ångest att gå tillbaka till jobbet , dessa veckor med min underbara har varit fantstiska kunde inte i min vildaste fantasi förberedda mig på hur fin denna resan skulle vara eller tiden med dig skulle vara känns lite som om vår relation är på en djupare nivå vilket jag själv kan tycka är total lycka ..
En annan sida har jag sett och många sidor har vi gått igenom dessa år som vi har känt varandra ..

Jag kan mest känna en tacksamhet av att kunna känna dessa vackra känslor efter Lars död trodde jag inte att det var möjligt , och trodde inte heller att jag kunde eller vilja vara i sällskap med en annan man. 

Vet inte vart sommaren blivit av vill sola min kropp få energi ifrån moder jord så att man orkar att jobba ett år till , kanske skall jag åka till Stockholm i några dagar träffa syster ordentligt träffen i stan var lite lite men så dyrt att ta tåget vi får se vad som görs resten av min semester får kanske ta en lott så kanske det löser sig och jag behöver inte tillbaka till jobbet hahahaha någonsin det hade väll varit super ..

Hälsa på en vän idag skall bli trevligt kanske skall jag inte tänka på jobb på min semester men vill inte att min ledighet skall ta slut gillar denna frihet att kunna bara göra vad man vill  

Familje träff 


Min gigantiska lampa 

Helsingborg 

Samlingsplats 





A walk in a park 

Inga kommentarer: