söndag 19 juli 2015

Last week of freedom ...........

Sista semester vecka ångest kan jag säga är ett milt uttryckt men jag har 3 veckor sparat tack gode gud 2 av dem skall jag resa till Spanien när Pontus åker dit över vintern , han har varit hemma sen slutet av April kan bara säga lycka att ha honom i Sverige ... Denna veckan som kommer har inget planerat skall i alla fall till Victorias Secret köpte trossor sist jag var i Stockholm och de sitter så skönt måste ha fler av dessa så är det bara svårt att hitta en trosa som sitter bra och inte åker in i arselet ... 

Snart kommer min vackra hit på middag han har en vän som är i från Frankrike men bor i Amsterdam de 2 skall till Danmark ett par dagar kompisen skall hålla föredrag kul att träffa ännu en vän många har jag träffat i sommar , trevligt att han har fått träffa sina vänner i Europa han har inte många i Sverige mer än Mamma och jag.

Jag drömde om Lars inatt mycket märkligt och det var länge sen jag drömde om honom , var i en hemskt sits skulle välja mellan han och Pontus men jag sa Lars jag trodde att du dog förlåt jag fattade inte riktigt vad han menade  mycket rörigt men jag valde P vaknade mådde skit tog mig lång tid att gå igenom denna dröm och allt minns man ju inte .. Fick skuld känslor usch . Lars älskade jag djupt tills döden skillde oss åt jag har nu gått vidare och valde min Pontus kanske denna röriga dröm skall betyda jag får grubbla lite till på det hela .. 
What´s up ??

Vacker vy ifrån mitt fönster 


Think I found mine.. spread the love in my heart 

Det finns bara 2 av oss och det är vi <3 

lazy cats 

2 kommentarer:

E-K:värld/Leva-Kerstin sa...

Hej
En sådan konstig dröm om min döde man och en annan som jag gift mig med, hade jag också en gång. Visst är det konstigt. Var det måhända våra män som kom till oss om natten för att berätta något?
Du vill kanske läsa om drömmen på min blogg

http://www.steeperz.com/feed/2011/04/16/i-drommarnas-varld/

Delicia sa...

Tack E-K:värld/Leva-Kerstin skall läsa bruka inte drömma om honom de säger att man skall lyssna vad de säger de döda i drömmarnas värld att de försöka förmedla något ... Tack för att du läser min blogg kärlek & ljus till dig