onsdag 8 juli 2015

Chilling in Mahlow

Värme bölja över 40 grader varmt vackert underbart men svårt att vistas ute sightseeing via bilen ut och ta lite bilder och tillbaka till sköna AC i bilen Pontus är en utsökt reseledare , har varit i Tyskland sen sent i fredags myser mest nu köper olika starka drycker som testas mot kvällen lyssnar på gamla godingar på Spotify och njuter av varandras sällskap vill aldrig att tiden tar slut ... Du visar mig sidor jag inte visste fanns och jag älskar vart enda minut ... Idag spö regn sitter och funderar hur jag skall tvätta mig vill inte ta av dig kläderna i detta vädret och duscha i naturen har inte mycket val bara att bita ihop och göra det .. 
För ett år sen idag fick jag min lägenhet vackraste takvåning i stan jag är en lyckligt lottade kvinna jag har det så bra tacksam varje dag kärlek & ljus från oss 


Inga kommentarer: