söndag 5 juli 2015

Amsterdam - Berlin

Amsterdam Amsterdam underbar city så mycket att se så mycket folk Gud intrycken därifrån kommer jag att minnas resten av mitt liv .. Att resa med min underbara man pojkvänn bäste vän har varit så fantastiskt tid med honom är underbar på alla sätt njuter för fullt för att tiden utan honom är motsatsen till det som är så fantastiskt idag måste säga att killen har intressanta vänner har träffat några stycken nu ... Värmen i Amsterdam gjorde så att vi bestämde att dra mot Belin som visade sig nu vara ännu varmare.
Berlin city igår 40 grader varm olidligt när luften står stilla Pontus hatar allt med affärer att göra men det var det ända ställe man kunde andas vi letade främst efter statyerna med Assange , Snowden och Manning men hittade inte våra whistle blowers .. Så Pontus bestämde privat turist tur via bilen med AC på Ikea och lunch perfekt denna dag  tog bilder där det såg intressant ut idag mer sightseeing ser ut till att bli 40grader idag oxå . Barnen grabbarna tjafsar om vem som städar skickar mail till mig Zack tycker att Joel gör för lite men jag sa ingen av er gör något när jag är hemma Hahaha då blev de tysta .. Denna resa ifrån allt behövde jag har inte haft semester sen 2009 och då var Lars så sjuk vi kunde inte njuta mer stress var den resan till USA .. Tacksam är jag varje dag jag är så lycklig att vistas med dig vackra Pontus tack tack och åter tack kärlek & ljus och massor av kramar från ett varmt Berlin 

Inga kommentarer: