måndag 11 maj 2015

Monday Morning ...................

Helgerna tar slut så snabbt mina timmar med dig är alltid fantastiska ... Fredag middag med tjejerna på jobbet denna gången var det samling hos Anna jätte fin kväll god mat bra på alla sätt . Lördag skulle ut o springa milen men jag orkade minsann inte åkte till Maxi istället handla jobbade kväll hela veckan som har gått tomt i kylen sen vidare till Höör hämta hjärtat och köra till Malmö och träffa Silvia på en fika ...
Vaknade kl 04:00 P snarkade gott och jag kände igen denna jäkla symtom UVI trött på detta nu varje gång du kommer hem boom ringde och sjukanmälde mig på jobbet lite panik jag vet att vi har extremt mycket idag men oduglig hade jag varit på jobbet febrig och gnällig läkare tid kl 11:30 och till jobbet imorgon ...

På Tisdag skall jag träffa Lucas min spirrituella vägledare han hjälpte mig få en klarhet med alla förändringar i mitt liv förra året husförsäljning , lägenhet mm nu mot nya mål , jag är så tacksam jag njuter varje dag av mitt underbara liv ... Lycka att varje dag komma hem till min fina lägehet på taket , mina fina barn och familj , bäste pojkvän jag är så lyckligt lottad att kunna må så här bra efter Lars död och ha den bästa skydds ängel vid min sida tack för att du har funnits i mitt liv 

13 dagar kvar till det största utmaningen i mitt liv motions mässigt efter att begravt en man borde detta vara en bagatell , jag har inte varit så flitig som jag hade önskat på tränings sidan men jag kommer att ta mig runt denna banan och längtar att komma i mål .....

Nej nu chilla innan vårdcentralen ha en fin dag alla underbara massor av kärlek & ljus till er alla .........

Bildresultat för göteborgsvarvet 2015



Gåva från en vän 

hjärtmacka 

Utsökt 

Me and my Love 


Drinking Rum and Cocacola 

Inga kommentarer: