fredag 22 maj 2015

Dan för dan .................

Vaknade i morse helt sentimental saknade Lars och hans sätt att vara och tro på mig i alla lägen ... Jag har det fint med min nuvarande pojkvän men en del av mig kommer att sakna den jag en gång hade vid min sida men livet går vidare och min skydds ängel alltid med mig ...

Tänker mest på allt jag har varit igenom jisses ganska otroligt när man tänker efter många års sjukdom , 85 dagars väntan på prio 1 listan på organ , döden , sorgen och långa resan tillbaka det berör mig vissa dagar min / vår resa  ..

Min spring kompis imorgon har det kämpigt hennes man skall börja en cellgiftsbehandlig idag tror jag att det var och hon var inte riktig på G att springa denna halvmaraton för att det har hon själv hemma , men hon skall med och vi kommer att få en underbar dag med massor av upplevelser skänk lite positiv energi till hennes familj jag vet hur jobbigt det är att ha en alvarligt sjuk anhörig massor av kärlek & ljus till er  fina fina familjen ........

Jag fick komp slutade 12:15 ligger redan i mina pyjamas skall inte röra mig mer idag en tupp lur lutade sig åt strax sen upp och äta lite tonfisk o pasta & pesto ladda ladda för denna stora dagen vi har framför oss imogon Göteborgsvarvet 2015 here we come ....
Outfit klar 

2,1 mil e INTE lite 

Lonesome runners träff vid stjärnan

Inga kommentarer: