söndag 19 april 2015

The final count down ...........

Då va denna helgen slut gick snabbt som alla andra helger men jag har hunnit med lite och är nöjd . Igår var jag i Malmö SM Milen på agendan första loppet för iår gick från tåget som stannade vid Triangeln mot Malmö Stadion genom pildammsparken så otroligt vacker promenad konstigt att jag aldrig varit där förrut njöt varje steg jag tog härligt våren är verkligen på väg och bara det är fantastiskt , hämtade nr lapp mm mot Baltiska hallen tänkte kolla lite Brottnings SM men tyckte att det var lite dyrt med 200 kr så jag fick hejja på alla lite mentalt och det fungerade minsann såg jag idag Grattis alla till era medaljer ..

Start 14:30 försöker tagga nu jäkla tar vi denna milen pang !!!!! Nya skor fel spotify lista grrrr och jag kan inte ändra lätt i min nya mobil hållare lite irreterande annars fin bana vackert väder och i mål på 1:04 blev inte som jag ville att springa på 59 minuter men det kommer .. Kom på plats 204 av ca 3000 löpare det tycker jag är godkänt jag är bra jag är nöjd bra kämpat Delicia 

Idag har jag tvättat , städat lagat mat & handlat hunnit med mycket inne men inte varit ute fast det var så fint väder ... Måndag imorgon ny arbets vecka framför mig och nu sista veckan som jag behöver vänta sånästa Söndag kan jag nog till Höör på Coffee n Kisses det var 6 månader sen och det har faktist gått snabbt som jag har saknat dig älskade underbara man i mitt liv hoppas nu att dessa dagar bara flyger förbi så tacksam att du finns . Mr P you spin me right round baby right round like a record baby right round round round .........hahaha love you can´t wait to see you again my beautiful man now only days left until I am in your arms again ...............















Inga kommentarer: