söndag 12 april 2015

Nu går det snabbt !!

Har haft en otroligt lat helg inte mycket har jag gjort vaknar alltid mycket tidigt på morgonen vilket jag även har gjort denna helgen men efter kaffe o frukost vänt mig om och sovit igen vaknat och ätit precis hela Lördagen och denna morgon hör hur det blåser ute låter som världens storm här uppe på taket skall ut om ett par timmar kanske inte så farligt som det låter skall köra till Höör hälsa på svärmor och gosa lite bebis ny familje medlem har fötts ....

Har min sista beredskaps helg sa upp detta har lite annat att ta tag i synd i och för sig för att det ökade min lön jätte mycket men är nu nöjd att jag har testat och fick en bra utryckning igår allt flöt på galant känns bra att lämna telefonen imorgon och nu känna sig lite fri .....

Förra helgen Stockholm älskade syster med familj var precis vad jag behövde två dagar absolut underbart skönt att jag har dessa underbara i mitt liv , Olivia har utökat familjen med två fina för de andra som vi fick lämna tillbaka hahaha ett annat sätt att se det på antar jag tacksam att jag har henne och hennes familj ler med hela själen <3 

Om 12 dagar skall min underbara vackra man hoppa på ett flygplan och bege sig hem det går snabbt nu pirrig i magen redan nu längtar som bara den och hoppas och ber att han stannar länge vi får se va ödet har för oss känns bara fint jag tar det som det är kravlös kärlek .... Love you my beautiful man can´t wait to smell your neck and be in your arms again soon my love soon ..........

Nästa helg SM milen det skall bli skoj 10 km i Malmö skall bli varmt kanske vågar jag ta mina korta shorts de visar mycket ben har lite komplex över mina innelår men vem bryr sig egentligen vi får se hur modig jag är denna dagen ... ha en fin resterande helg massor av kärlek & ljus // Delicia 
Min fina minsting 

Moster matar 


Gåva ifrån dottern 

Joppe fick en ny jacka syster  ville vara med på bild 

detta gjorde jag förra helgen nu är de mjuka 


Kusin klapp

Ville så gärna men var stark 2295 kr lite mastigt 

Ludvig oxå fått en ny jacka 

Inga kommentarer: