torsdag 2 april 2015

Happy Easter .............

Denna veckan har varit tung och tröttsam är så slut så jag vet inte om man kan vara mer slut totalt trött på mitt jobb önskar att jag slapp jobba mer någonsin ekonomiskt oberoende hade varit såå fint just nu men till Stockholm imorgon bitti och ladda batterierna hos finaste syster vad hade jag gjort utan dig ... Hoppas nu att solen kommer snart och värmer upp det gråa kalla Sverige så att jag kan få lite energi ...

Packad och klar nu skall jag bara få lite ork att köra en runda med damsugaren hämta tvätten som är i tvättstugan , laga lite kvällsmat sen när jag vaknar imorgon är det bara hoppa på ett tåg som tar oss till huvudstaden längtar ..
Jag har varit på vårdcentralen tagit alla blodprover 2 år efter denna underbara operation och allt såg toppen ut har gått upp ungefär 5 kg sen 1 års kontrollen men är fortfarande liten springer av mig en del när löpningen kommer igång med värmen är inte helt underbart att ut och springa i spö regn fast jag gör det minst en gång i veckan sparkar jag mig själv ut genom dörren ...

Förra helgen skulle jag försöka springa 2 mil helt inställd på detta fast vädret var vidrigt spöregn och kallt blev bara 1,6 mil jag hade fixat dessa 4 km till ser jag nu efteråt allt sitter mellan öronen och krampen i mina lår hade jag kunnat ignorera svag i ett ögonblick bestämde jag mig att det fick räcka och mot svärmor för att värma mig och dricka lite kaffe var mer lockande än 4 km på Fogdarödsslingan i Höör  , Jag är nu inte rädd för Göteborgsvarvet jag kommer att fixa detta inga problem nu träna fram tills detta ögonblick snart är det dax 23/5 ser fram emot detta ..

22 dagar nu till vackra mannen kommer hem gör inget annat än längtar skall bli ljuvligt att ses igen tacksam att våra vägar har mötts <3 Lars finns alltid i mina tankar kan prata med honom dagligen precis som om han fanns bredvid mig och det är han så fruktansvärt  det var  att förlora sin man på detta viset och bli kär på nytt känns lite som en bonus i livet .. Är lycklig med mitt liv och tacksam varje dag jag har haft den bästa finaste man som nu är min skyddsängel kan knappast ha det bättre .......... Ha det bäst alla fina människor sköt om er va rädda om varandra kärlek & ljus Delicia 

Lite mallig 

Påsk på stan 

Baby feet 
Decubal oil fantastiskt 


Påsk fint 

Every day <3 

Inga kommentarer: