söndag 22 mars 2015

34 days ...............

Veckorna går snabbt nu snart är det Påsk då åker jag och Joel  till Stockholm snart så kommer du hem snart så är det Göteborgsvarvet snart så är det vår, sommar , semester hinner lixom inte med känns det som så mycket jag skulle göra när du lämnade landet och mycket har jag gjort men mycket har jag kvar hahaha men då kan du kanske du hjälpa mig med det andra jag inte har hunnit med min vackra handy man <3
 Längtar som attan nu går det snabbt dagarna tills jag kan se dig 6 månader går snabbt förbi i ens liv märker jag nu .......Jag är kär lika kär som jag var när vi träffades har gått ett tag 2012 var det, det har gått snabbt lite läskigt att livet susar förbi så in i attan skall nog inte tänka på det det gäller att njuta av det livet man har tacka för  varje  dag att man vaknar och andas ........

Varit i Höör idag träffat svärmor druckit kaffe alltid mys att vara hemma hos dig när du inte är hemma blir så väl omhändertagen av din familj känns som min extra familj tacksam att de finns efter fika stunden var det löpträning jisses dessa intervaller kan jag bara säga är hemska men det är nog bra träning nästa vecka skall vi springa långt jag sa att jag ville springa mellan 12-15 km men 2 mil låter lockande vi får ta det då hur kroppen mår mm måste äta ordentligt denna veckan buffra kohlhydrater inför nästa Söndag ladda ladda  

Jag har det så bra jag bor så vackert livet är så snällt mot mig så tacksam så lycklig Tack Gud , Jesus & Universum för min vackra liv,  mina barn& familj , fina pojkvän , jobbet , bilen och de fina vänner som jag har kvar hela min själ ler varje dag . Nu minsann kommer det snart mat till min dörr lat efter träning och Pizza online gav mig 20 % rabatt som hittat kan det bli bättre denna Söndag knappast .Ha det finast alla mina läsare sköt om er var rädda om varandra och tacksam för det lilla som gör livet så vackert kärlek & ljus // Delicia 
I kiss the sun and welcome the spring 

International Downs Syndrome day 




I have the most beautiful apartment in the world 

Inga kommentarer: