lördag 28 februari 2015

Time flies by ................

Underbara helg längtar alltid till Lördag & Söndag myser redan på Fredag jobbar xtra denna helg 5 timmar på Lör och 5 nya på söndag blir 20 timmar i pengar gött nu ligger jag lite sliten kanske sova lite middag om en stund varit mycket denna veckan ..
Kom till jobbet Måndag morgon polisbilar inne på omådet frågade polisen vad som hade hänt han sa inbrott första tanken hur fan gick detta till känns ibland att vi kommer knappt in utan koder och kort lokalen var avspärrat vi kunde inte se men hörde hur de trodde det hade gått till efter middag kunde vi kika och detta var ett proffs jobb kan man säga de hade tänkt på allt och nu är man minsann nyfiken .. Mycket på jobbet resten av denna veckan komma ifatt efter inbrottet och våra vanliga rutiner har inte orkan springa denna veckan ..

Chattade med hjärtat början på veckan han har hemlängtan 8 veckor kvar jisses vad jag längtar efter honom bara 4 månader har han varit iväg känns som längre men jag tror nu att resten av denna tid kommer bara att rinna iväg och vips är jag i hans famn igen .. Soon my darling can´t wait to see your beautiful face again hear your voice love & light my sweet Mr P <3

Imorgon är det fyra år sen vi begravde dig tänkte på dig i morse fattar ibland inte att du är död mycket svårt att förklara vissa känslor döden är lite overklig tack för att du finns vid min sida vackra ängel 
Det finaste man har sätter man på bordet 



Kinesiskt Nyår 


Ljuvlig te !!


Jag kollar film Affe kollar mig 


Sover gott 

Inga kommentarer: