torsdag 19 februari 2015

Snart underbara helg ................

Jobba jobba runt runt i min ekorre hjul vakna , jobba, hem , plocka sen glo in i min dator sova så ser mina dagar ut försöker inte vara för rutin mässig de säger att man skall bryta lite på alla livsfarliga rutiner för att kunna se livet i andra perspektiv så nu har jag börjat göra lite annat skojigt ... Löptektik kurs måste börja förbereda mig lite mer än 90 dagar kvar till Göteborgsvarvet halvmaran största målet trodde jag det skulle bli för iår men nu minsann har jag skaffa två stora mål för 2015 bestämde mig att nu skall jag publicera lite av dessa ord jag skriver pratade med ungarna och de tyckte att vi skulle ta det från början och två år fram och det tyckte jag lät bra så så kommer det att bli ...

Löpteknik kursen gör jag med en kollega ifrån jobbet Torsdagar & Söndagar i Höör älskade Höör fantastiskt skoj jäkligt jobbigt men måste göras bra teknik gör bättre resultat och massor av träningsvärk jag behövde detta har haft en enorm svacka motions mässigt ville verkligen inte trivs bra framför min laptop i min säng långt ifrån omvärlden så nu så skall detta få  igång mig igen hoppas jag ...
Har pratat om detta lagt det på hyllan tagit upp det igen sen totalt skitit i det nu jäkla skall detta göras mest en kul grej om ingen köper den så strunt samma , men hade varit lite skoj om jag hade sålt någon ... Mina ord , min ångest ,min rädsla , min smärta sen min resning min nya kärlek och lycka skall bli bok en enkel pocket detta är spännande nu .. En vän till mig rättar mina felstavningar och sätter punkt , komma mm stackaren tacksam är jag kärlek & ljus till dig ...

Nu snart två månader tills min tomte kommer hem älskade underbara människa tack för att du finns i mitt liv svårt att hitta en bra rytm du är vaken när jag sover och tvärt om nästan bara små medelande fram och tillbaka men nu sista två veckorna har vi kunnat chatta lite jag är lite för blyg tro det eller ej att prata via skype och jag vill inte börja böla därför väljer jag att bara smsa snart kan jag höra din underbara röst och nu kommer det att gå snabbt jag har fullt upp nu med jobb , träning och chill framför datorn hahaha....
Runforlife gruppen 

280 000 besökare tacksam <3 

Alla hjärtans dag 

I liked the Movie <3 



hittade katten 

Solentro 

Inga kommentarer: