fredag 16 januari 2015

Thank GOD 4 Fridays ....................

Vaknade 04:30 satte på kaffe och hoppa tillbaka i säng kollade telefonen va fa.... klockan var inte ens i närheten av att ringa bruka gå upp tidigt men så här tidigt är jag bara uppe när Pontus sover hos mig och vid denna tiden ville inte ens katten ha mat jaja det var Fredag i alla fall bästa dagen på hela veckan längtar varje vecka till denna underbara dag och denna veckan har jag varit otroligt låg av någon konstig anledning .. Går igenom tunga tankar kanske borde strunta i att tänka på allt jag inte kan lösa men jag är kvinna jag skall analysera så e det punkt slut ........

Jag saknar så mycket det jag en gång hade en person att prata med och dela min dag med . Lars var bäst på det han trodde alltid på mig i alla lägen och ibland kunde jag tänka   vad ser han hos mig och efter hans död så önskade jag att det var jag som dog istället för att han var den bättre personen av oss två kan man skriva det så ??? Lars hade aldrig ett ont ord att säga om någon någonsin han var verkligen den finaste snällaste människa jag har träffat. 
Jag saknar dig Pontus du har varit min person sen Lars dog vi pratar oavbrutit i timmar & dagar när du är i Sverige ,du är min bäste vän och kommer alltid att vara det  ... du försvinner månader i taget och ett förhållande via skype och olika dygns tider är inte helt lätt men det har gått i dessa år men tycker att det är mycket jobbibgt kan inte bara lyfta telefonen och ringa för att höra din vackra röst som jag saknar så mycket nu bara 3 månader kvar tänker nu på Nickelback what are you waiting for ??? 
Förvirrad kärring grrrrr vill inte vara nere ... för 4 år sen idag låg du på operationsbordet de hade opererat sen kvällen innan kanske därför tänker jag mycket alltid lite låg kring dessa datum som är det enda jag har kvar och kommer nog att minnas för alltid de ringde vid 16:30 tiden och sa att jag kunde komma till Tiva de var klara du hade 2 nya organ i din kropp otrolig känsla trodde aldrig att du skulle dö fast du hade hur många maskiner som helst som höll dig vid liv vilken dimma man levde i så många månaderna som vi levde på sjukhus kallas oxå med andra ord förträngning ville inte tro att du var så nära döden du kunde komma ...
Denna helgen skall jag äta mycket choklad och kolla på massor av dokumentärer och biografier min nya hobby om helgerna göra så lite som möjligt hade behövt springa bort alla tankar som tyngder ner mig men det finns inte ork till det hoppas att jag rycker upp mig snart behöver nog bara lite ljus sen vänder det hela mörkt och regning fruktansvärt tråkigt väder 






Inga kommentarer: