söndag 4 januari 2015

Sylvesterloppet !!

Göteborg vackra Göteborg en kärlek till denna staden kommer vi alltid att ha jag sa  efter Lars död att vi skall försöka komma hit en gång om året för att bara vistas i staden min man han dog i , många minnen vi har här både bra och dåliga tacksam att du hamnade här tacksam att du dog här gjorde livet efter dig lättare konstigt att jag kan se det så men det gör jag på alla dess plan vi hade mått sämre och varit bittra om ditt liv hade slutat på avdelning 94 på CSK kan jag utan tvekan säga eller skriva..

Framme härligt tanka spårvagnskort sen mot vårt hotell dimmigt som attan kunde knappt se framför oss vi hittade till Gothia Towers super fin hotell här skulle vi bo i 2 dagar inget att klaga på så vackert vårt rum på 15 e våningen , lämna väskorna hitta någonstans att käka tyvärr blev det Mc Donalds 2 st 10 kr hamburgare sen var jag mätt mot alla affärer Nordstan hade att bjuda på skor kan alltid behövas köp 3 betala för två passade min plånbok Joel fick ett par mamma två hahaha nu leta efter Hollywood och Junkyard sonens skate mode finns bara att hitta i storstäderna eller på nätet vi httade båda och de låg på samma gata fullträff alla nöjda mest Joel sved i mammas plånbok tillbaka till vackra hotellrumet och nu inte göra ett skit mer 

Raceday !!! Nervös som vanligt kommer jag klara av att springa en mil det vanligaste fråga som jag alltid ställer till mig själv hahahaha .. Marna en Facebbook vän kom och mötte mig på hotellet vi är änkor och löpare båda ifrån Hässleholm men hon har nu flyttat ifrån stan såg hennes namn på FB i en löparegrupp jag / vi är med i  kände igen det hon var min husläkare för en massa år sen trevligt att våra vägar har mötts igen och inte på en vårdcentral ..
Jag kom runt jag klarade milen 1:02 blev inte under timmen men nu har jag hela 2015 att fixa det mycket trevlig lopp kan nog göra detta till en tradition att springa på självaste nyårs afton vi får se vad som händer i framtiden .
Jag fick syn på mina barn som hejade på mig sista 4 km de hade sett mig från starten jag såg inte dem det gör så mycket att veta att jag har någon som hejar på mig och väntar vid målet tack min fina hejaklack .. åhhh vad jag hade önskat att P stod där oxå jag saknar dig och är mest frustrerad just nu ... Men jag hade Lars med mig hela vägen och det är en fin känsla som jag är tacksam för glad att han finns vid min sida ... Göteborgsvarvet känns mycket långt är allt jag kan säga jisses det blir en utmaning som heter duga jag skall fixa denna halvmarathon största målet 2015 I can and I will and now I have nothing more to say .. Love & Light to you all xoxo Delicia 


Snart dax 


Allt skall plåtas




Stulen bild på oss Lonesome runners 


vacker medalj 

Inga kommentarer: