lördag 17 januari 2015

Saturday oh what a day ...................

Så vackert väder orkar inte ut o springa min kropp vill vila jag lyssnar de sista 3 helger har jag tillbringat i min säng och inte ens klätt på mig kollat på film ätit , gråtit och gjort lite små saker runt i lägenheten verkligen varit slutkörd ingen aning varför men men kan inte vara på topp alltid antar jag . Jag trivs inte så bra i lilla skit staden jag bor i och hade det inte varit för barnen går i skolan och jag har fast jobb hade jag nog kunnat tänka mig att flytta vart jag har ingen aning Göteborg & Stockholm vem vet vart jag hamnar en dag men jag bor här och tack gode gud för vackraste takvåningen så blir livet lättare i denna tråkiga stad .
Jag klädde på mig tidigt och ner till stan kolla lite har 500 kr som jag har fått på Kicks i julklapp se vad det finns för lukta gott jag har redan 2 flaskor jag just köpt och de kommer vara ett tag .. så mycket att välja mellan besluts ångest tänka lite till jag hamnade på Veromoda jisses vad jag fyndade fyllde en hel kasse med kläder för 400 kr ojoj kändes bra .. vidare mot Maxi fick nys om en löpare bok som jag behöver för att lägga upp min träning inför Göteborgsvarvet som är nu runt hörnet nu bara 4 månader det kommer att gå snabbt våren är på väg och jag har mycket framför mig massor av lopp och underbara älskade skäggiga mannen kommer hem .. 
Mötte lite folk på stan behöver träffa lite folk ibland varit hemskt isolerad länge nu varit nyttigt samtidigt med ensamhet de skulle höra av sig och träffas skall vi en dag jag blev lite berörd det finns snälla människor där ute tacksam världen behöver fler såna .. Imorgon mot Osby och träffa finaste vännen skönt med lite vackra vibbar allt varit så mörkt och tungt ett tag ...Nu funderar på vad jag kan laga för mat ha en fin dag alla fina människor 


600 kr nu 100 kr 

359 kr nu 90 kr st 

279 nu 70 kr 

25 kr st 

99 kr 

Inga kommentarer: