lördag 24 januari 2015

Eight thirty Saturday Morning ............

Snart är Januari förbi känns skönt att börja vandra in i Feb har mycket att göra framför mig måste sätta igång med min träning men är helt slut och tappat det lite men jag kommer tillbaka och vet att man får så mycket energi av att bara komma hem efter en go tur ändå känns det så tungt att bara ta på sig skorna ..
Trött på detta mörker som styr mitt liv behöver lite ljus skön när lite snö finns nu på marken och att våren är runt hörnet måst rycka upp mig ..

Chattade med hjärtat här om dagen allt jag behöver är orden ifrån honom så känner jag mig stabil igen och Spanien till våren börjar att kännas lite verklig tänk att spendera flera dagar och nätter med honom som mest har vi varit tillsammans i fyra dagar oftast bara helgerna tillsammans kan bara säga åhhh vad jag längtar vackraste man du är den som gjorde mig hel efter Lars plockade upp bitarna som jag aldrig trodde kunde lappas ihop ... Älskar dig min fina Mr P tacksam att våra vägar har mötts snart är jag i din famn igen ...

Lönen kom tacksam till tusen att jag har ett jobb fast det kan vara jobbigt att vistas där ibland tack tack tack !!! Skall nu unna mig något annat än löpare kläder och skor och lägga undan till min Spanien resa ...
Igår var jag och pussade på nytillskottet i familjen lille Egon som räddades ifrån en säker död på tåg spåret han bor hos dottern och är helt fantastiskt gullig .

Försöker ladda med lite spotify behöver komma ut en liten runda ett par km räcker min hjärna och själ behöver detta läkande energi jag vet varför så svårt ... räcker med ett par varv bakom min lägenhet så nära tagga lite till och belöning kan bli lite lördags godis japp detta fixar jag , kom igen Delicia du vet att de endorfinerna är så underbara när du kommer hem finns inte mycket som kan slå de känslorna av lycka ...

Jag har skrivit och sagt detta så så många gånger men måste göras igen !!!
Jag är en lyckligt lottad kvinna här på jorden tacksam för allt vackert i mitt liv finaste takvåningen , finaste ungar , bästa syster och vänner en kärlek min hälsa  , ny bil , jobb ,ny kropp,  söta katter listan är lång och  tacksam är jag  till tårar vägen hit var lång ,tuff och prövande men jag står stadigt tack Gud , Jesus & Universum för mitt vackra liv 
Fick ett P från min vackra vän <3 


Thank you 

Vackraste Tomte 

Egon 

Egon Selfie 

Letade efter snuset hittade det hahaha 

Inga kommentarer: