lördag 15 november 2014

Så många MÅL ....................!!!

Jag har just klarat av att springa 15 km helt otroligt kan jag säga inte anfådd alls hade klarat springa längre men min kropp var trött började få ont i mitt knä och blåsan på min stor tå är jätte stor , jag är så enormt stolt över mig själv tårarna rinner av lycka och tacksamhet över mitt liv .. 
Det låter som skryt ibland men jag måste berömma mig själv för allt jag har tagit mig igenom och gjort det med bravur , sätter små mål hela tiden och klarar dem en efter en en fantastiskt känsla och stärker mig så mycket mer som människa jag kan klara av allt bara man fokuserar det finns inget som kan stoppa mig nu fokuserar jag på Göteborgs Varvet det kommer jag att fixa utan problem det som skrämde mig bara för ett par månader sen när jag anmälde mig ...

Du har varit död länge nu jag trodde aldrig att jag skulle kunna andas utan dig men jag klarade det , jag sålde huset och flyttade absolut det bäst jag har gjort huset vi levde i vår trygghet blev en börda jag kastade allt i princip och börjar om ifrån början i denna vackra lägenhet på 4e våningen otrolig lycka att komma hem varje dag så tacksam för allt vackert i mitt liv kan inte klaga en sekund . Men jag saknar den trygghet jag hade med Lars men jag tror inte att jag vill gifta om mig eller vara sambo med någon varit ensam i över 4 år om vi skall räkna med den tiden du bodde på sjukhus innan du dog , jag kan sakna att bara ha någon att tragga med dela mina löpar stunder med eller bara finnas när jag är trött och sliten . Mannen jag älskar är på andra sidan jorden i lite mer än 5 månader till men är det så här jag vill ha det ??? många frågor jag till universum har och innerst inne vet jag alla svaren vi får se vad livet har för mig nya överaskningar varje dag .. 

Nästa vecka intensivt BAM kurs i Karlshamn på Tisdag och Stockholm på Fredag , Tunnelrun på Lördag hemgång på Söndag ...längtar efter syster enda släkt jag har som betyder något för mig hade inte klarat mig utan henne hon var där varje sekund när Lars var sjuk o döende , längtar efter mosters grabbar lille Sixten har jag inte träffat ännu ny tillskott till familjen härligt efter så mycket död .. Jag älskar dig Olivia tack för att du finns .. nej nu skall jag resa denna slitna kropp fixa lite kaffe gäst kommer strax trevligt inte många jag har haft på besök sedan jag flyttade men det hade jag inte i huset heller men men så e det 

Ha en fin dag alla underbara massor av kärlek & ljus Delicia 
I did it !!

selfie on the run 

Nya Rosa reflexväst finast 

Winter Pink 

miss you my love 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så stark. här e det sämre hans lungor e inte bra. jag e mycket trött o sliten. Hjärtat funkar fint men vad hjälper det med dåliga lungor? Lever ett mycket begränsat liv tyvärr hade hoppas att de hade tagit hänsyn till anhöriga dom blir utslitna först eller? läser dig så mycket jag kan kramar i massor till dig och de dina: håll ut mr p kommer tillbaka, annars e han inte klok :) hjärta nov 2010

Delicia sa...

Åhh så underbart att höra ifrån dig du har varit i mina tankar så många gånger skall du veta så tråkigt att höra att din man är sämre vi borde träffas fina du jag finns här för dig jag har facebook , email mm bara kontakta mig så kommer jag till dig tack så jätte mycket att du hörde av dig betyder jättemycket och ja P kommer hem igen det vet jag massor av kärlek & ljus och kramar Delicia <3