söndag 12 oktober 2014

Hösten så vacker .........

Jobbiga veckor laddar för mitt hjärta skall snart åka ångest att bli lämnade kvar dessa kalla tunga mörka månaderna , många tycker att jag skall strunta i detta och vissa dagar kan jag oxå undra va fan jag håller på med men jag älskar så djupt och ser den anledningen som bra nog .. Expressen ville intervjua mig förra året om att hitta kärleken efter att ha förlorat sin livs kamrat jag var sugen skrev till P och frågade om det var ok han tyckte att det var helt ok och mina barn så klart jag frågade dem oxå och de tycker bara att det är coolt att ha en mamma som bloggar och får så mycket respons .
 Men jag ångrade mig sista sekund tror inte att folket i Sverige var mogna till att höra om hur det är att ha en öppen relation till någon det är ganska fritt och härligt att ha det så här gäller att ha ett starkt psyke för att tänker man lite mycket så spinner det iväg och kan bli jobbiga tankar kan jag säga . Jag har haft den traditionella förhållandet i över 20 år så jag kan prova detta och kan lämna detta när som men har inga planer ännu , älskar Mr P så otroligt mycket och nu har det gått 2 år sen vi träffades .
Jag har nu bara ett par veckor med mitt hjärta denna resan gått snabbt hoppas att månaderna utan honom går lika snabbt .. Love you my darling Mr P you have brought light back into my life after so many years of darkness ..

Var i Höör igår spenderade dagen med hjärtat njuter varje sekund vi är tillsammans fin promenad i skogen och djupa samtal , körde inom 7 eleven på vägen hem största godis påse inhandlades sängen såg jag framför mig trött behöver sova men men det blev fest istället för hela slanten fastnade hos mina grannar på 3e våningen och party party länge sen sist och detta behövde jag så trevligt .. Vaknade i morse hade planerat att springa 10k men bakis och utan kaffe gick jag upp och pinkade och hoppade tillbaka i min varma goa säng kan springa en annan dag . Denna dagen kommer att spenderas i sängen , imorgon kommer jag att börja min beredskap första veckan lite nervös kan jag säga mycket ansvar och jag har en stor pärm jag skall läsa igenom men men det kommer att gå bra kul med nya uppgifter på jobbet ...

Ha det bäst alla underbara massor av kärlek & ljus .. Tack Gud , Jesus & Universum för mitt liv min familj och min kärlek jag är en lyckligt lottad kvinna på alla plan <3 
Läker plats nära Höör 

hittades på en stubbe 

fest 

fest 

Twister 

botten upp mumms 

Inga kommentarer: