torsdag 7 augusti 2014

Thursday Morning !!!

Vaknade halv nio upp och hoppa laga lite kaffe hissen ner till tvättstugan kolla om ledig tid finnes japp vilken lyx upp igen hämta jätte påsen som har samlats ifrån huset sen ner igen 36 minuter sen e det klart jag gillar detta med tvättstuga skall nog inte köpa tvätt maskin ganska onödigt att slösa pengar på det när så lyxig tvättstuga finnes ... Idag skall jag vara ledig pallar inte ett skit till huset står mig upp i halsen nu är det bara timmar kvar tills vi är klara tack gode gud för varje sekund som går så känns detta beslut som jag tog för 8 veckor sen det absolut bästa ......... att vakna upp i denna underbara lägenhet är rena rama drömmen allt fräscht ljust och utsikten är så så fantastiskt här kommer jag och grabbarna vara lyckliga kan jag säga nu ..........
Container nr 3 är nu nästan full jag är tacksam nu att jag slipper att flytt städa detta hus , ser oxå när allt är borta att det är ganska mycket att göra men för en ung kille som är dessutom stickare kommer detta att vara baggis. Zack och jag har slängt massor som vi skulle spara orken finns nu inte att flytta eller spara saker och nu känns det skönt att det nu är borta och nya regel som kommer att finnas är köp absolut inte något du inte behöver spara de pengarna till annat , man behöver egentligen inte så värst mycket i livet och nu känns det som jag har rensat på alla materiella ting som har tyngt ner mig så och kasta allt är ganska befriande sakerna i denna container kommer nog att sorteras och säljas vidare så mycket kommer att återvinnas .........

Mot Höör idag träffa fina mannen , mannen jag älskar mannen som har funnits delvis sen min man dog och efter träffat ett par andra där emellan så kan jag säga att mannen ifrån Höör är den enda jag kan lita på han finns verkligen när jag behöver honom .... Tack Pontus för att du finns för mig och mina barn 

Tack Universum för allt vackert i mitt liv tack för allt har flutit på så galant behöver bara lite mer ork att göra det sista i huset sen skall jag bara njuta de sista två veckorna på min semester , jag är så lyckligt lottad att ha det så bra på jorden jag vaknar varje morgon av ett hjärta full av tacksamhet .......
Nästan tomt 

inte mycket kvar nu 

Lite att packa upp

Fortfarande vackraste utsikt 

Fina taklampan ..

Inga kommentarer: