tisdag 5 augusti 2014

The Move !!!

Dagen var inne visste inte riktigt vart jag skulle börja denna skärpta kvinna varit en aning snurrig i pannan alla stora möbler skulle flyttas idag släpen fixad och jag är redo !!! Pontus kom tidigt skruvade ner resterande lampor som var kvar sen hämtade vi släpet efter det öppnade sig himlen och det regnade och regnade och sen regnade det lite till vi var totalt dränkta 2 släp senare var vi klara , blöta och hungriga ... 
Ekskåpet fick inte plats i hissen skit oxå mätte ju den fick bäras 4 våningar och platsen som var bestämt till denna vackra möbel var helt perfekt nästa runda stora mat bordet med 6 vrål tunga stolar fick plats i hissen tack gode gud och detta bordet vägde nästan lika mycket som ekskåpet och när den väl kom på plats så förstår jag varför den inte blev såld jag skulle ha den hahaha ibland blir saker inte alls som man hade tänkt sig , har försökt att sälja dessa prylar länge ..................

Mr P riggade upp sin radiostation perfekt mottagning uppe i tak lyan musiken flödade och Zack tyckte att detta var häftig så vem vet en pirat station kanske kan skapas hahaha grabbar kan vara så nördiga ...........

Har en del kvar att göra huset skall vara tömd 11/8 ett par billast till sen är det klart detta har varit det klokaste beslut jag har tagit om att sälja huset skall bi så skönt att ha allt klart så att jag kan ha semester...........
Tack Universum för all hjälp jag har fått all styrka du har givit mig massor av kärlek & ljus Delicia 
Härligt 

Mina avkommor 

En blöt Mr P 

Perfekt 

Perfekt 

Jobbigt att flytta 

Perfekt 

Perfekt 


Love it 

Första Solnedgång i takvåningen 

Inga kommentarer: