måndag 14 juli 2014

WOW !!!!!

Siesta slut för denna gången och ja det regnade som aldrig för jag var dränkt ända in till underkläderna och så gott det var att komma hem och få på sig pyjamas och krypa under täcket ... Vi började Lördagen med en artist jag har lyssnat på ca ett år och att se Panda da Panda för första gången var verkligen jätte trevligt vi dansade och sjöng till hans musik så bra han kan jag se igen , Svenska Björnstammen jätte bra ös sen kom underbara vackra Laleh hon bad oss om ursäkt att vi fick stå i ösregn och pussade oss alla i micken alla hennes texter berörde mig djupt och denna fantastiska artist kommer jag utan tvekan se igen , Icona pop super bra dansade och sjöng med lite mer än en halvtimme men frös så in i så jag gick hem och log för mig själv hela vägen hem nöjd med denna kväll sista gången jag går till denna hus ifrån Siesta nästa år bor jag på plats så overkligt men nu är det sant ... 

Igår var jag och underbara i Malmö liten utflykt som varade till sen kväll vi hade så trevligt skrattade och busade hela dagen som jag trivs i ditt sällskap känner mig bara så underbar ... Emporia var vi på igen andra gången vi var här tillsammans och sa desamma vad gör vi här gick till utkiksplatsen fick syn på IKEA och bestämde att vi skulle gå dit liten promenad hahaha fram och tillbaka mötte Silvia på kaffe sen tog vi tåget hem , älskar dig underbara vackra person tack för att du finns .................

Måndag 14/7 trött som bara den när jag vaknade bruka vara vaken en timme innan klockan ringer men inte idag inte hur kan man vara så här trött utmattad ??? mycket i mina tankar antar jag väntar bara på sista skall nu ske och snart kommer även detta att ske allt har gått så snabbt och visning på Onsdag kl 16.30 11 personer är anmälda och jag kommer inte att vistas i Hässleholm ger mäklaren nyckel sen drar jag till Höör och vistas med min person super nervös hoppas hoppas nu att jag får ett par napp och lite budgivning på lilla huset på backen håller mina tummar hårt och ber mina böner .................
Vilken dubbelhaka hahaha Jag och LenaMaria 

Söta Panda 

we had fun in the rain fpr about 7 hours 

Laleh 


Mycket nöjd Joel & en Panda 

Promenad från Ikea 

Mitt Sovrum 

Joels sovrum 

Vardagsrum / Zacks rum 

Nya nyckeln till framtiden 

Inga kommentarer: