lördag 26 juli 2014

Sold the House ............

Denna veckan har gått i en rasande fart knappt hunnit med livet mäklare hörde av sig i Onsdags det fanns en köpare fick hjärtklappning nu är det dax dagen jag har väntat på ingen återvändo bara rakt fram .............. Idag Fredag kl 14 träffade jag nya ägaren och kan bara säga att så lycklig jag blev denna kille kommer att rusta upp huset på backen och han hade redan stora planer  , han är snickare ensam och så började min saga i detta huset Lars ensam snickare bodde i detta hus som hans farfar har en gång byggt   innan han träffade mig och Hannah, ler med hela själen huset har hittat ny ägare känns bra nu börjar det roliga hahaha om 2 veckor kommer flytt firman då skall allt vara färdig packat och den 11/8 skall jag vara helt ute ur huset snabba pix på detta sätt blir det ingen flytt städ mer än dammsugning och inga dubbla hyror för min del . 
Så min semester är räddad behöver inte undra vad jag skall göra de närmsta 3 veckorna i alla fall det skall bli spännande att flytta till denna underbart fina lägenhet och sen jag såg den för första gången så visste jag att jag ville inte bo någon annan stans och tänk att det blev så , jag förstår nu innebörden av hur mäktig bön det är och så otroligt tacksam för de svar jag har fått ... Tack Gud , Jesus & Universum sen kan jag inte glömma min fina skyddsängel som har säkert varit med på en hörna . 

Att sälja detta har inte varit ett enkelt beslut jag har tänkt på det efter Hannah flyttade men såg det som en omöjlig projekt men vaknade en morgon för ett par veckor sen och samtalade med Lars och bara sa jag vill inte bo här längre fortfarande lite osäker beställde jag tid med en medial vägledare och berättade mina planer och fick såna otroliga gensvar så alla svar fick jag den dagen så med facit i handen hade jag inte behövt oroa mig för något och jag har varit helt sönder stressade dessa veckor ....

Har sålt väldigt mycket fick ihop till en ny soffa betydligt mindre än min gigantiska som vi knappt suttit i och det är dessutom en bäddsoffa som kan vara praktiskt i vår nya boende skall nu försöka sälja lika mycket så att jag kan få ihop till flyttfirman. I Måndags var vi på Ikea igen tog med mig Zack vi köpte ett nytt köksbord , nytt skrivbord till Zack så dator och mixerbordet fick plats och en rumsavskiljare det kommer att bli bra vi kommer att trivas det vet jag . Imorgon skall jag träffa finaste en liten stund innan jag ger mig på allt arbete i huset på backen som jag snart skall lämna ..... Glöm inte vara tacksam för det lilla vackra i livet massor av kärlek & ljus // Delicia 
Underverket 

Delar av vardags rummet 

Klappat & klart 


Tack från en liten kille som fick akvariumet 

Inga kommentarer: