lördag 19 juli 2014

Love & Light

En ny dag vaknade av att jag trodde att jag hade försovit mig kl 07:15 innan jag kom på att det var helg  drack massor av kaffe hos Hannah igår där jag gömde mig i ett par timmar när huset skulle nu visas för andra gången därför hade jag lite svårt att sova igår kväll .... nu har nog en 14- 15 personer kollat på huset undrar om det är någon som kan tycka att vackra huset på backen kan vara ett ställe att bo ??? jag hoppas och ber att vi får bra betalt för huset 1250 000  kr är inte så jätte mycket för ett hus på Väster och ja det finns lite att göra men inget den händiga inte klarar av .........

Syster ringde igår första tanke var att Sixten hade kommit men de skall sätta igång henne idag han måste ut födelse vikten var lägre än beräknat 2600 gr väger älskade unge så idag kommer han att ha födelse dag , ni är i mina böner idag allt kommer att bli bra ...

Besök av vackra idag längtar som vanligt samtidigt som våra dagar tillsammans nu räknas ner försöker allt i min makt att bara njuta av tiden med honom ........... Älskar dig finaste P man kan undra varför universum planerade vårt möte jag hade redan förlorat en man till döden och nu älskar en man som vistas de mesta delen av året i ett annat land på andra sidan jorden , tålamod har jag fått lära mig i alla fall vad är det mer ???? sluta analysera och njut av dessa veckor , dagar , minuter och sekunder med honom Delicia !!! va stark men det är jag ju redan !!!!????%%%&&&

En vecka till att jobba sen har jag semester skall bli skönt , härligt och så underbart min kropp är trött och behöver att vila men nu blir det kanske inte så mycket vila blir nog en hel del flyttlass men som jag längtar att får komma till lägenheten , Zack har redan flyttat bott där nästan en vecka och trivs som bara den , vi kommer ha det bra finaste takvåning väntar på oss kollar på blocket för fullt skulle köpa nya möbler men tycker att det är bättre att spara en slant så köksbord , soffa har jag hittat , min dubbelsäng är lite för stor så mindre säng letar jag efter .........allt kommer att bli perfekt jag vet detta redan så oroa mig angående detta är endast onödigt.

Dagen är redan så vacker solen skiner och fåglarna sjunger moster kommer jag att bli innan dagen är slut och mannen i min famn kommer jag att ha kan bara bli en fantastiskt dag tacksam redan nu innan den har börjat jag är så lyckligt lottad kvinna jag är på denna jord tack gud , jesus & universum för mitt fina liv ..

Hej min Lars hjälp mig sälja huset vi behöver en nystart efter allt . tack fina man för att du har funnits och tagit hand om mig alla dessa år och tack för att du finns och vakar över oss .....

Buddha & Blommor 




That´s why I love you <3 



Inga kommentarer: