måndag 28 juli 2014

Let´s get started !!!

Så ja första dagen på semestern har nu börjat jag har börjat packa lite här och lite där duktig på att damp städa och packa att ta ett rum i taget fungerar tydligen inte på mig men men det kommer att bli gjort jag har två veckor på mig och detta kommer jag att fixa , kommer att köra lite små laster själv som blommor och lite annat som kan ställas i förrådet och flyttfirman kan ta det andra 4400kr är minimum avgift för flyttgubbarna och de kommer att ta STORA ekskåpet och diverse möbler och lådor som är kvar jag är en person som gillar att klara mig själv och därför beställde jag flyttfirma annars tyckte Mr P att vi kunde ta detta han är så rädd om min ekonomi och vill inte att jag slösar det på flyttfirma men han kan hjälpa mig med annat har en hel del som skall sättas på plats i nya lyan och alla lampor som skall monteras tre meter högt lämnar jag till honom. Älskar dig underbara människa skönt att du är med och hjälper mig komma här ifrån kommer att sakna dig så något fruktansvärt när du åker tacksam att du finns i mitt liv så mycket vi har varit igenom på dessa snart två år vi har känt varandra jag var så bruten och deprimerad och se på mig nu stabil kvinna med en självkänsla som heter duga känns skönt att kunna älska sig själv och vara nöjd med de beslut jag har tagit Tack älskade underbara P du är en enormt viktig person i mitt liv och kommer alltid att vara .....God Bless You <3 

Idag kommer container nr 2 inga hämningar allt skall kastas kan inte spara på allt har sparat på en del så barnen kan titta på och minnas sin far de minnen som finns kommer att blekna tyvärr så en del konstverk och böcker får de ha att minnas Lars och det andra tyvärr får kastas .........

Ikea har jag och Zack varit tre gånger förra veckan nu får det räcka vi får klara oss med det vi har och det gör vi nej nu måste denna kärrig hoppar ur sängen och sätta igång med allt som skall göras ....ha en fantastiskt dag alla vackra människor massor av kärlek & ljus .....








Buddha make over 

very poweful !!!

Inga kommentarer: