lördag 12 juli 2014

Happy as happy can be ......

Denna veckan har gått i en rasande fart och har varit helt underbar på alla sätt och vis jag fick vackraste takvåningen och nu skall bara huset säljas och lite magkänsla så känns det som om även detta kommer att gå undan lite panik samtidigt mitt hus mitt hem på backen kommer bara att bli minnen största steget i mitt liv men jag vet att valet jag har gjort är så rätt fast lite grann rädd för det nya är jag lite svårt för mig att förklara detta på rätt sätt men en himla massa av känslor är det just nu ............

 Husvisning på Onsdag måste städa en runda hoppas på många nyfikna spekulanter och hoppas på en budgivning jag har ett fint hus som behöver kärlek och nytt energi snart så står det en ny familj innan för dörrarna och bubblar lite vackert på sätt och vis , minns när jag flyttade in när Hannah var 2 år och det var 23 år sen så mycket vi har gjort på denna tiden så mycket vi har fått uppleva mysiga minnen , traumatiska minnen och nu har vi rest oss alla efter din död Lars och nu är det dax att gå vidare och nya vackra minnen kommer vi att skapa tillsammans jag saknar dig min man tack för att du finns med mig bättre skyddsängel kan jag inte få....

Siesta Festivalen är igång mycket mindre än de andra åren men mycket mysigt ändå härliga artister dansat och sjungit har vi gjort familjen Ferris och en dag / natt till har vi framför oss. Skall träffa en vän idag vi har båda mist våra män i sviter efter transplantation och min blogg har fört oss samman , hennes son råkar jag att gilla skarpt hans musik är helt underbar och vi skall se honom uppträda så jag hoppas på en bild tillsammans med denna goding hahaha !! 

Många bra artister idag oxå börjar med vännens son Panda Da Panda , Syster Sol, Thisell ,Laleh , Svenska Björnstammen och sist Icona Pop blir nog en och en annan där emellan  en underbar festival dag vet jag redan nu.

Imorgon skall jag och vackraste Mr P till Malmö träffa en vän som har flyttat dit ser fram emot en dag med mitt hjärta , snart har jag semester och då skall det planeras en massa mysiga utflykter, älskar dig fina man tackar ännu en gång att du finns i mitt liv hela min själ ler i din närvaro .............

Ha en fin dag alla vackra underbara människor för det skall jag va rädda om varandra och glöm iNTE att vara tacksam för det lilla i livet som gör allt så underbart och vackert kärlek & ljus // Delicia 

Utanför mitt köksfönster 

Härligt 


Siesta Selfie 

Vackert 

Första av många 

Timbuktu 

Hannah 

de var vita innan 

Festval mat 

Me & You 

Ohhh yes !!!

Inga kommentarer: