lördag 7 juni 2014

Så mycket skit det trodde jag inte ........

En runda på stan presenter till diverse studenter klara nu bara blommor att köpa på Fredag skönt chilla lite kaffe o mat sen på det igen helt otroligt vad skit vi har fattar inte hur vi har fått plats , Lars bilsport samling panik vad skall vi göra massor funderade på att tradera det sen gick jag till biltokiga granne och gav honom hela samlingen han blev så glad . 

Över 300 böcker i bokhyllan hela livets samling av böcker mycket dyra böcker på sin tid inte värda ett skit ingen bry sig och jag ville spara dem alla mina och Lars små älsklingar försökte sälja inte en käft vill ha detta bet ihop sa förlåt Lars kastade alla tio tusentals kronor i stora blåa container sparade endast några få till grabbarna sen när jag gjorde det så bet jag ihop och kastade som aldrig för allt jag såg som jag inte har sett på 10 år väck med skiten fortfarande fattar jag inte hur detta gick till och imorgon skall jag gå igenom det jag har sparat och kasta ännu mer jag skiter i ungarnas sängkläder till spjälsängarna de har varsin låda som Lars givetvis har packat till dem det får de när de flyttar hemifrån min man tänkte verkligen på allt skrev när de föddes och vikt klockslag på varsin låda och lagt ner det viktigaste hur perfekt som helst , men sen har han själv sparat på de mest otroliga saker till sig själv som jag i min tur har kastat ..... 

Containern är full skall tömmas på Måndag och behöver ha tillbaka den så att den kan fyllas igen , har sålt otroligt mycket blir lite trött på dem som vill typ chatta , eller en massa fram och tillbaka sen har de ingen bil och vill att jag skall köra hem det och massor av annat gud kan man inte bara säga jag tar den kommer jisses så lite pengar har jag fått ihop och hoppas att det räcker till hyran av denna stora blå utanför mitt hus ...
Imorgon måste jag ut o springa varit lat och är frustrerad milen nästa lördag och nya kläder till detta har köpts måste ju vara snygg när jag flåsar runt Malmö ju vet aldrig vem man träffar på hahahaha 

Lägg till bildtext

Behöver 1 till 

Glöm inte mig 



Super vacker linne !!!

Inga kommentarer: