tisdag 10 juni 2014

Ryck upp dig för fa..............

Musten gick ur mig totalt igår kväll samtal ifrån en upprörd son ifrån en kompis mobil som han fick låna för att hans nya vackra iPhone 5c blev just stulen och jag fick inte ringa polisen för att han blev hotad till livet om han sa vem det var vad är det som händer i samhället kan jag undra ????? Själv läser man om allt som händer i dags tidningar och tycker att allt är så hemskt fruktansvärt .
4e gången nu mina ungar varit utsatt för våld i denna jäkla Hässlehåla 

Zack knivhotad 2010 polisanmält nedlagt 
Hannah överfallen 2013 han sitter inne 2,8 år 
Joel 2013 misshandlad väntar på rättegång 
Joel 2014 igår mobilen blev stulen o hotad 

Fick panik innan polisen kom fick vänta länge innan de dök upp duktiga de förhörde alla ungdomar och nu hoppas vi på att de tar och låser in denna hemska unge vilket jag vet att de inte gör för att han är minderåring ....
Tur att allt annat fungerar i alla fall försäkrings bolag betalde ut pengarna samma dag och ny mobil är på väg .. och nu vill jag inte ens bo kvar här i Hässleholm känns som om denna kommun är farligare än Malmö eller Stockholm ...............

Skateparken i stan där mitt barn och andras barn hänger gör det de älskar är  full av kriminella som lockar ungdomar till det ena och det andra där säljs droger och där blir de hotade dagligen av dessa drägg jag bruka springa igenom heja på grabbarna när jag är ute o springer ser aldrig andra föräldrar vill inte att han skall vara ute senare än kl 10 men på helgerna är det tänt längre och jag kan inte vara där och vaka alltid nattvandrarna borde vistas där och sociala myndigheterna det har jag sagt innan till polisen och jag sa det igen igår kväll ..............

Har så mycket att göra och jag ligger här måste ut o fixa i uterummet så att snickare kan komma imorgon och göra klart mycket på gång samtidigt och jag helt slut i rutan men men bra dagar framför mig Malmö milen på Lördag uppgift ta mig runt bättre tid än sist en bonus , kommer att få ordning här så småningom ser det inte nu bara och allt detta slit kommer att resultera till en härlig flytt till ett nytt boende för mig och min familj .........
Mina hårbollar 


fina murstock 


Inga kommentarer: