söndag 25 maj 2014

Tankar !!!

Så då var det Söndag Morsdag jaja jag är mor året om och jag behöver inte uppvaktas på något sätt , men fick lite uppvaktning igår av min lilla familj som jag så älskar ..... Sedan förra helgen har det tagits stora beslut som skrämmer mig stort men jag skall även klara detta , starkare mentalt än någonsin är jag men många känslor går jag igenom och många tårar kommer det att bli minnen som finns här av vår tid tillsammans min friska man fixade o donade och älskade vart enda minut , förlovning , bröllop , barnen föddes sen kom den hemska sjukdomen som kvävde våra drömmar som följdes av  döden och dödade allt som vi drömde om ..............skall bli skönt samtidigt att rensa o kasta allt som inte behövs och alla minnen har jag kvar av allt vackert vi har fått uppleva i huset på backen.
Många år av sorg och depression trodde aldrig att jag skullen kunna resa mig men sen träffade jag vackraste P som lyfte mig älskade mig och fick mig att känna lycka o kärlek igen han försvann lika snabbt som han kom in i mitt liv och tiden utan honom har varit tuff men samtidigt stärkande Jag älskar dig finaste man så tacksam att våra vägar har mötts och du kommer att finnas i mitt hjärta för alltid ...

42 kg minus har varit en resa för sig en otrolig upplevelse att kunna se sig själv i spegeln och gilla kvinnan man ser , så många gånger jag har undvikit att se mig själv för att jag verkligen hatade det jag såg , skämdes för min tjocka, fula och  äckliga kropp själv känslan var i botten och se det andra såg det kunde jag inte göra , men sakta men säkert växte min själv känsla och jag är så stolt över vart enda kilo som har försvunnit ifrån min kropp över 50 mil på ett år har jag sprungit och nya mål hela tiden och jag har nu hela mitt liv att kunna njuta och leva ett friskt sådan ...........

Jag har så mycket att vara tacksam över jag har ett bra liv trotts allt tragiskt som har hänt dessa år , jag har min familj , jobb , nyfunnen hälsa, ett varmt hjärta och det kommer man långt med kan jag av erfarenhet kan jag med lätthet säga , nu skall jag bara vänta o se vad livet har för mig spännande .. Idag skall solen skina och jag skall vara i en solstol hela dagen o gotta mig med mina ungdomar massor av kärlek & ljus till alla fina själar // Delicia
Svärson kockar 



Fredags mys 

Älskade Joel 

Inga kommentarer: