lördag 24 maj 2014

House 4 Sale .................

Vaknade vid kl 6 denna lördag av min kära katt som vill ha lite frukost upp o hoppa på med kaffet o tillbaka under täcket gott bästa som finns tycker jag , har jobbat kväll hela veckan som har gått varit skoj nya uppgifter och känns spännande och ser fram emot hösten på jobbet för då blir det ännu mer att bita i och mycket övertid kan jag oxå tänka mig att det blir men det tar vi då flera månader av denna vackra årstid innan höst o mörker .........
Milen har jag klarat och förra helgen spenderade jag alla vaken tid framför dator o tv Göteborsvarvet och Köpenhamn Maraton älskar att se dessa löpare så vackert hade vänner på båda ställen så duktiga ni är kan jag bara säga fantastiskt har anmält mig till Malmö milen som är om ett par veckor skall dit med en kollega ifrån jobbet hade ingen annars att åka med fast man inte springer ihop så är det trevligt med sällskap dit o hem kan fortfarande inte riktigt fatta att jag har fixat denna mil som såg såååå lång ut på kartan lite stolt är jag och nu funderingar själv på att springa/ ta mig runt  GBG Varvet kan nog ge mig styrka att springa i staden min man dog i <3
Förra helgen gick jag ett varv runt mitt hus såg hur all ogräs vuxit och allt som behöver göras och fick lite panik jag orkar inte mer jag vill inte mer detta mitt hem som jag så har älskat har blivit en börda ett last och jag har tappat all ork det skall nu säljas tagit mig länge att komma till detta beslut har velat i många år nu är det dax och skall träffa mäklare nästa vecka snabba ryck nu skall kolla efter lägenheter som jag nu oxå ser kan vara en tuff utmaning man får inte ha några betalningsanmärkningar jag som kom lite back under och efter Lars död fick prioritera vissa räkningar när vi bodde på sjukhus i 7 månader båda hade sjukpenning ja det var inte fett ekonomiskt kan jag säga och nu prickad ett tag framöver men om jag säljer huset kan jag betala ett års hyra i förskott kommer jag säga till dem hoppas nu och ber att detta inte blir ett hinder för mig jag har fast jobb i alla fall ........

Igår kväll blev jag bjuden på middag efter jobbet mysig stund hos en vän tacksam att jag har många vackra själar i mitt liv vad hade jag gjort utan mina vänner skall jag säga ni betyder så mycket och har hjälp mig genom alla underbara och tragiska moment i mitt liv tack för att ni finns . Jag är en lyckligt lottad person har jag sagt så många gånger och kommer att säga det många fler gånger ..............Ha en fin dag i regnet skulle själv ut o springa men lat masken bet mig i arslet ligger under mitt täcke ett tag till Kärlek & ljus alla vackra va rädda om varandra och va tacksam för det lilla vackra i livet amen Delicia

Baksidan 




Lilla enkla köket 

sten mur min man byggt för hand <3 
My Place 

Big bedroom 
Vardagsrum 

Vardagsrum 

Baksidan 
Mer sovrum 
Sovrum
Har gym i halva mitt sovrum 
och pool 










Inga kommentarer: