lördag 26 april 2014

Lot´s 2 do ....

Ännu en vecka som bara susat förbi Måndagen annan dag påsk jobbade xtra Sjukhusen måste ha sitt läkemedel fast resten av samhället har en dag ledigt och mycket hade vi att göra denna dagen mysigt att jobba litet gäng plocka och packa mys fika och påskgodis vi bestämde några st att efter jobbet hjälpa till att söka efter en saknad i Hässleholm med Missing People han har varit borta i 18 dagar och kändes lite fint att kunna hjälpa de anhöriga att hitta sin älskade ..............ingen lätt grej att gå i skogs miljö marken var inte plant upp och ner runt om fällda träd balans gång , ett rejält träningspass kan man säga helt utmattad efter 3-4 timmar och kan bara känna kärlek till dessa människor som varit ute i nästa 3 veckor , underbar orginisation kan jag nu säga och kan göra detta igen ...

Mycket denna veckan jobba , jobba klippa , färga och göra dip dye på mitt hår idag skall jag och Zack gå Cat walk nere i Malmö skall bli lite skoj 2 minuter känns lite länge när jag skriver nu men skall nog fixa det känner ingen så det gör inget om jag gör bort mig hahahaha. Igår var vi ute och åt tjejerna och jag Harry´s i stan mysigt jag älskar mina kollegor bästa i världen tack för att ni finns kan jag säga....
Inte varit ute denna veckan vaknade i morse och sa bara nej till mig själv orkar inte idag får ut imorgon bitti får lite panik har ju sagt till mig själv att springa 2ggr i veckan skärpning Delicia, jag har en inre panik liv rädd att bli stor igen och de veckor där energi inte finns att motionera då mår jag lite dåligt , det skall inte hända att vikten smyger sig upp igen trivs bra i min smala kropp och minns hur olycklig man var som större , nya tag nytt energi !!!  Ha en fin dag nu skall jag packa lite kläder till min Cat walk bilder kommer ha en fin dag kärlek & ljus Delicia

Energi 


Liten sötnos 

Dotter med Kärlek 



Nyklippt 

lila dip dye blundar tyvärr 

Inga kommentarer: