lördag 5 april 2014

Early Saturday .............

Vakande vid fem tiden inget ovanligt men men de e ju lördag , helg , ledig tid åhh tänk om jag hade kunnat sova lite längre dessa dagar jaja nu dricka kaffe äta lite gröt sen tagga ut en runda idag siktar jag på 6 km eller mer nu skall det trappas upp lite har kollat ett schema på nätet hur man trappa upp sakta för att nå sina mål ..............få verkligen hoppas att jag fixar mitt mål på en mil börjar ju bli nära nu ...

Denna veckan hmmm vad har hänt denna veckan svårt att minnas jo började veckan Måndag morgon med extrem smärta i min axel vakande av att jag skrek helt otroligt var kom detta ifrån ???? fick vara hemma ifrån jobbet helt galet ut i köket kolla efter smärt stillande hittade lite diklofenak efter Lars svalde dem snabbt väntade på resultat det hjälpte sov vaknade ny tbl panik och tänk jag har smärta ett par timmar och det finns människor som lever med detta gud vilken mes jag är ville bara typ dö , fick tag i en akut till hos en massör i Höör hon körde LED behandling och massage gjorde inte mycket nytta men dagen efter en enorm skillnad och hoppas att detta är inte bestående får nog vara försiktig när jag kör styketräning inte pressa så hårt ..

Jag har sökt nytt jobb på mitt jobb nu är det bara att hoppas o hoppas ett jour pass var 5e vecka mycket spännande kan jag säga har jobbat nu på mitt jobb i 8 år detta hade varit skoj mina barn är stora och jag kan göra annat nu mycket egen tid så nu ber jag bara ..

Imorgon skall jag på en föreläsning fick till mig detta via en facebook vän som jag aldrig har träfat sa att jag var en ljusgivare visst låter det vackert ?? ljusgivare , ljusgivare åhh blev berörd så detta kommer att bli en fördjupning i typ det jag gör som jag inte visste att jag gjorde hahaha underbart skall bli spännande . jag har alltid varit en glad o lycklig person ända sen jag var barn och vill gärna att andra skall må bra och vara glada och lyckliga så när jag var djupt deprimerad under Lars sjukdom och efter hans död var jag verkligen ur form det slog mig hårt mycket hårt och var otroligt svårt för mig att komma på bana igen och nu på en djupare plan än innan så förstår jag hur viktigt det är om vad man sänder ut i universum så så mäktigt och kan längta tills jag kan nå en ännu djupare plan i mitt liv ser verkligen fram emot allt  vackert som kommer min väg och är så tacksam att universum valde mig som kandidat .......... Så om vi säger så här haha jag sprider kärlek & ljus via mina budskap på facebook blir kontaktad av en tjej att fördjupa mig i detta träffa nya människor så fungerar livet nya dörrar öppnar sig och denna dörr kanske leder till något annat läckert vackert ödet är bara så härligt så det är mycket viktigt vad man sänder ut för signaler spottar man ut negativt kommer det tillbaka så svårt jag har att förklara men så här e det och jag kommer att fortsätta göra detta ..

Tack Gud , Jesus & Universum för mitt underbara liv , mitt jobb , mina vackra barn och tack för att jag har haft den finaste kärlek i över 20 år , tack för de prövningar du skickar min väg som har gjort mig till en bättre människa amen.

Ha en fin helg alla underbara massor av kärlek & ljus o pussar & kramar 
Börjar få resultat ..






Inga kommentarer: