onsdag 5 mars 2014

What a trip !!

Hemma igen efter vår efterlängtade resa till huvudstaden så trevligt art träffa syster med familj allt för långt mellan träffarna tyvärr måste bli bättre på detta . Avicii var en fantastiskt upplevelse från början till slut dansade hela tiden Gud kan jag bara säga denna världs artist kunde göra så art arenan gungade fantastiskt ljus show var lätt de bästa vackraste jag har skådat konsert mässigt ..... Söndag slapp dag ner på stan en stund med familjen sushi och lite shopping hem igen och dra trött denna dagen skönt med inga måsten . Ludwig sjuk lilla snutt feber o hosta vi var hemma resten av dagen hemresa imorgon tillbaka till Skåne ...
Måndag packa frukost mot central stationen började känna mig kass ont i magen gastrit smärta gjorde sig påmind fick lite panik mot Apoteket köpa Novaluzid tre och en halv timme på tåget var det enda jag tänkte på det gick direkt hem på med pyjamas under täcket fast kl var bara fyra kolla lite på datorn decka jobb imorgon trodde jag nej det gick inte helt deckad orkar inte bara resa mig tog med Ludwigs influensa antar jag laddar för att sticka o handla åhhhh vad jobbigt vill inte !!! Måste , pallar inte synd om mig hahaha försökte sätta igång min laptop och den oxå sjuk går inte hur jag än gör skit har inte råd med detta just nu 🈯️🈳🈵🈚️🈶🈺 snälla vänner som kommer o hämtar datorn och försöker att laga det tacksam hoppas att de får igång min lilla rosa skönhet . 
Jag är sjuk och tycker synd om mig själv saknar P och önskar att allt blev annorlunda mellan oss . Jag älskar honom så varför är en annan fråga och vill bara vistas i hans famn och har svårt att tänka mig att vi aldrig skulle ses igen .Jag vet att jag förtjänar bättre men jag kan nöja mig med detta tror jag jag vet inte kanske febern som skriver ???? Tar nog en alvedon och sover av mig och ser om jag tänker annorlunda när jag vaknar tror inte det .......... Tyvärr I Love you My darling P why I have asked myself a thousand times and never get an answer to that question . I love you as simple as it is you are indeed a strange person a bit old and stuffy not like a man I would be attracted to so that should be the answer to my question ??? I don't know we shall see what will happen when you get home take care my love miss your notes wish that you would just swallow your damn pride and just send me an hello and with your absents I should just understand that you don't care anymore :( 



Grabbarna utanför Arenan

VIP ingång javisst 

All in 

Nöjd i ny t shirt 

coolt

mållös

Ludde & Sonny 

Zack & Ludde 

Trött resenär 

Hemma om två timmar tack gode gud 

Inga kommentarer: