lördag 22 mars 2014

Another day ...................

Lördag morgon mycket trött inte sovit så mycket 4 timmar inatt hoppas att jag kan vända mig om snart och sova en tur till sovit illa i ett par veckor eller sen infuensan invaderat min kropp som är nu i början av denna månad segt skit aningen trött på detta och vill ha tillbaka min kraft och ork , kände mig lite på G förra helgen på men spring kläderna och iväg kom ett par km sen fick jag vända och gå hem helt slut och förstod att det var ett dumt beslut att ut och springa och nu efter denna veckan som har gått inser jag att det var super dumt att ge det ens ett försök varit så krasslig efter detta och önskar att jag bara vilade...........
Om 7 veckor skall jag springa blod omloppet måste komma i form och hoppas att kunna springa milen på under en timme men är även nöjd om det tar mer än en timme sista tjej mil gick jag på 1, 38 och vägde närmre 100 kg så allt under det är ju bra skall inte ställa så höga krav på mig själv jag är bra som jag är och skall vara fullkomligt nöjd med allt jag har lyckats ta mig igenom alla dessa tuffa år som jag har fixat .

Jag måste verka som en förvirrad människa ibland tänker jag när jag går tillbaka och läser mina rader är lite grann spritrad i och för sig vet inte riktigt vad jag skall göra i många lägen och kanske det bästa och enda att göra är att vänta och se ..... Jag älskar så denna Mr P fast jag vet innerst inne att detta är en historia som inte kommer att bli som jag hoppas ja han kommer hem om 3 månader och ja vi kommer att träffas det går ju inte att undvika och som jag längtar bara att höra hans ljuvliga röst och vistas i hans närvaro men ja hur länge ??? kanske skall man vara tacksam för den tiden jag får men en del av mig vill så gärna ha en person i mitt liv samtidigt som det är skönt att vara ensam men saknar lyxen av att ha någon att prata med bolla problem med mm jag är otroligt ensam på den fronten ... känns lite som de vänner jag har vill jag inte prata med de är väl trötta på mitt shit men å andra sidan tänker jag vad fan har man vänner till då ???? och det blir då att jag sitter hellre ensam och prata med katten kommer jag inte fram till något och nu har jag förstått på riktigt att jag är helt jävla ensam sanningen suger lite fett just nu , ta mig inte fel nu ensamheten är bra och nyttigt kommit fram till mycket bra men inte alltid människan är ett flock djur och trivs i sällskap av andra ..
Lars och jag pratade mycket när han levde vårt förhållande var mycket verbal kanske därför hade vi ett bra äktenskap i så många år och mot slutet kunde kan knappt prata pga hans andning och det var hemskt jobbigt eller frustrerande för oss båda sen kom P vi pratade oxå konstant total lycka att finna någon att bolla med igen minns hur Hannah sa gud vad ni kan snacka hahahaha  Fredag kväll till Måndag morgon och som jag kan sakna dessa samtal undrar om jag kommer att finna någon att prata med dela mitt med någon gång eller kommer jag vara ensam ?? ..

Jag tror sten hårt på Law of Attraction det du sänder ut får du tillbaka,  95 % av mina dagar består av positivitet kärlek, lycka och tacksamhet men ibland vill jag bara skrika för helvete far åt helvete , satan i gatan fuck you !!! FUCK FUCK FUCK !!!varför jag låt mig vara för fan ge dig på någon annan har jag inte fått så det räcker nu eller skall du ge mig lite till ???? får lite stört panik av att bara skriva detta nu och kommer säker om en stund att be om förlåtelse till de högre makter för att jag kan känna så här ibland .......................................ja så här jävla galen är jag hahaha .............................

Snart har jag 250 000 besökare / läsare lite skoj lite stolt 45 årig änka som skriver om sitt tokiga liv eller som ventilera sig genom att skriva är det egentligen , kul att någon tycket att jag är intressant att läsa om hahaha , det var ifrån börja till Lars att läsa efter sin TP så att han kunde läsa vad han själv och vi gick igenom sen blev det uppdatering ifrån sjukhus tiden som sen ledde till min terapi att skriva av mig all ångest och ledsamheter efter hans död , ja mycket har hänt på dessa år  kärlek & ljus till er Delicia

Tack Gud, Jesus & Universum för mitt liv , min familj ja allt Amen D

And you are so good !!!





Thank God It´s Friday 


Inga kommentarer: