lördag 8 mars 2014

Flunsan !!!!

Mammas killar
Dag 5 ifrån denna säng kan nog kanske iväg o handla idag som det känns nu i alla fall Gud vilken pärs tänker bara  vilken tur att jag inte var sjuk förra helgen men jag hade nog krupit till arenan ingenting hade kunnat stoppa mig i det läget skönt bara att det bröt ut ordentligt när jag kom hem ..... Jag får nu lite fnatt ville ju sätta igång med löpningen ordentligt denna  veckan som har gått och vädret är så fint och jag kan max springa ner i källaren och fixa tvätten jaja det blir nog bra länge sen jag har varit så här sjuk och hoppas att kunna gå till jobbet på måndag . Min dator är lagad skall få den idag tacksam för snälla människor som finns och erbjuder hjälp där sparade jag en del pengar tack o lov , jag är en lyckligt lottad person som har fina människor i mitt liv tack tack tack ..........
Kommer nog ligga kvar resen an helgen vila vila sova o nysa titta på breaking bad på swefilm och kurera mig samla mina krafter så att jag kan jobba nästa vecka förlorar pengar av att vara sjuk på min redan ansträngda ekonomi men men så e det finns de som har det värre och jag måste säga att min manlig sida visade sig stort när jag var som sjukast innan i veckan hahahaha gnällig som attan bara Affe som fick se mina tårar och snor rinna ifrån mitt ansikte , har sett så mycket tv mellan sömnen har inte haft tvn på i flera månader känns det som en utgift som jag kan vara utan kan jag säga tittar på på film på datorn reklam reklam och ännu mer reklam usch gillas inte men teracough för min hosta och nässpray för min täppa skall köpas idag får se om det fungerar som de säger på tv hahaha. 
Ser hur solen skiner så vackert varit uppe sen kl sex skall bli super vår väder ute har jag sett härligt våren är jätte välkommen kan jag säga . Önskar er alla en underbar helg massor av kärlek o ljus Delicia

Inga kommentarer: