lördag 15 mars 2014

Blowing in the wind .........

Ännu en vecka som har susat förbi veckorna bara försvinner känns det som bra i vissa lägen mindre bra i andra att allt susar förbi ........ varit mycket denna veckan som har försvunnit i början på veckan fick jag reda på att en Facebook vän hade dött jag blev så ledsen grät en stund men kände sen att det var skönt att han slapp lida och kämpa för varje andetag och nu kunde han andas RIP Hans tack för alla uppmuntrande ord när min Lars var så sjuk och efter hans död ......... 
Jobba jobba veckan går snabbt på jobbet oxå ibland tänker jag shit jag måste hitta ett annat jobb som betalar bättre detta är ju helt otroligt att löner kan vara så dåliga , företaget jag jobbar på har kapacitet att betala sina arbetare en högre lön men de väljer att hålla oss på den nivån och vi gör inget tackar och bugar varje månad snälla små arbetare hahaha och ja jag är tacksam att jag har ett jobb fast kan ibland tycka att arbetsgivaren skall visa deras tacksamhet genom våra löner.....
En incident i skolan och ja min son involverad har gjort veckan lite obehaglig en lärare har brukat våld mot min son våld och våld kan man diskutera men han har varit mycket hårdhänt eller hur man kan nu beskriva denna tråkiga händelse jaja ungdomar är inte vad de var för tuffare yttre och en vokabulär utan dess like så nej jag försvarar inte mitt barn han har säkert varit stöddig mot denna lärare men det ursäktar inte hans beteende och han skall nu inte jobba på denna skola och hoppas att han inte får jobb på någon annan skola heller ...........och hans ursäkt till mig var att han hade en dålig dag lite för jävligt att han inte kunde stå för sitt på ett bättre sätt ......

Zack och jag skall börja röja i huset kasta allt som inte behövs sälja att som kan säljas börjar i källaren och jobbar oss upp åt skall bli så skönt så nu hoppas jag att vi kan hålla detta för att röja behövs kan jag säga går inte att strunta i detta min själ måste få frid och det får jag inte av allt som finns och stökar , hade tänkt att ut och springa nu på morgonen men det låter som en gigantiskt storm utanför mitt fönster väntar nog tills imorgon . Senare idag skall jag mot Höör och äta middag med Mr P´s familj hans ena bror är här ifrån USA har inte träffat honom sen förra året skall bli trevligt att ses sen åker han tillbaka till USA och tar P´s mamma med sig så lite have a nice trip middag skall det bli ...........
Ha nu en fin helg alla fina blås inte bort i stormen massor av kärlek & ljus och va tacksamma för det lilla man har i livet 

Foto: www.lessonslearnedinlife.com
Foto: To who you say this sentence? <3
Miss you P 

Foto: Positive Attitude
Thank you <3 


Inga kommentarer: